28 Ocak 2010 Perşembe

SEVGİNİN ANAHTARI İLE DEĞİŞİMİN KAPISINI AÇACAK TEK LİDER....!!! MUSTAFA SARIGÜL....





6,5 aydır merakla konuştular harika siyaset yapacakmış diye. kimi dostlar sevinçle teşvik etti, kimileri çok merak etti, kimileri siyaset yalandır yapamazsın dedi, kimileri ortada olmayan birşeye nasıl bu kadar gönül verebildin diye sordu.

herşey çok basitti aslında.. zincirleme olan birşey. ben yıllardır mhp sempatizanıydım. rahmetli türkeş döneminde. ben bu birlikteliği bir parti değil gönüldaşlık ve bağlılık olarak görürdüm. cezbederdi beni dayanışmaları. sonra eşimin adaylığı vesilesiyle aralarında bulunduğumda saygıları, tavırları, emeklerini gördüm. buradaki ülkü ocaklarında o dönem olan çocuklar şimdi kocaman adam oldular tabi yiğit,mert delikanlılardı.yani mhp toplamda kafamda bundan ibaretti.işte bu sebeple şu ana kadar gördüğüm, teneffüs ettiğim, türkiye değişim hareketinin tüm gönüllülerinde bu var. özveri var, inanç var, coşku var, dayanışma var..!!!!!

birbirini bu vesile tanıyan tüm arkadaşlarımda tam da SEVGİ KAZANACAK sözüne yakışan kardeşlik var.ortada parti yokken, tüzük yokken,programı kimse bilmezken, lidere duyulan sevgi, saygı, inanç,güven, bağlılık var. bilmemkaç mitingdir hakikaten elele, omuzomuza bir destek, istek, kenetlenme var. tam da halkın ihtiyacı olan güleryüzlü, sıcakkanlı, fedakar ve halkın içinden arkadaşlar var.istisnalar kaideyi bozmaz tabi ki:))))

bu hareketin anahtar kelimesi DEĞİŞİM..!!!! çok önemli. bu normal hayatımız için de çok önemli.değişimi istemek,inanmak, çağırmak ve oluşturmak....yapmanın yarısı zaten.
mevlana kucağı gibi kim olursan ol gel bana var...!!! hoşgörü, kucak açma, kaynaşma, sevgi..!!! kadro da tecrübeli siyasetciler ve yepyeni,genç, vizyon sahibi, dinamik zeki kurmaylar var. tam bir karma enerji tablosu.

zorluk yok...biri diğerinden tecrübe, diğeri birinden enerji alıyor. alışveriş güzel.yeni bir oluşum bu..!!! elbette karmaşıklıklar olacak ama çözümsüz değil.önceleri endişelendim. siyasette aranan yeni yüzleri, siyaset yaptık, biz biliriz diyenler eskitirler mi diye...! saygı mı duymalı yoksa hayır efendim yaptınızda ne oldu mu demeli??? herkesin birbirinden öğrenecek birşeyi vardır.sağcı sağcılığını, solcu solculuğunu unutmalı bu harekette. değişim deniyorsa adına yeni bir zihniyet geliştirmeli, oluşturmalı ve sindirmeli

sevgili genel başkanım MUSTAFA SARIGÜL'ün içinde karma yaptığı tüm güzel tecrübelerini birleştirme inancı ve çabasına hayran oldum ben. geçmişte itibarlı, oturaklı siyaset yapmış,çeşitli görüşe sahip kim varsa ülkesi için bu harekette.kim istemez ki içeride huzurlu, dışarıda itibarlı olmayı.gurur verici bu.gazetelerde nasıl olacak bu kadar ayrı görüş bir çatı altında deniyor. ah şu süreç bir bitse de gösterebilsek nasıl olduğunu...baharı bekleyen kumrular gibiyim ben:)))

daha önce ki bir yazımda bahsetmiştim tam ünlü bilim adamı farabi'yi okurken (siyasette sevgi sözcüğünü kullanan ilk insandır) çıktı karşıma bu hareket. hem DEĞİŞİM hem de SEVGİ KAZANACAK cezbetti beni. hiç siyaset yapmamış olmama rağmen bir sürü siyasetci büyüğümüzle büyüdük, gözlemledik. kimi senatör, kimi bakan, kimi milletvekili, kimi belediye başkanı...kimi il ya da ilçe başkanlığı yapmış. ben şanslıyım..!!!! yakınımda akıl alabileceğim,danışabileceğim, dizinin dibinde hevesle dinleyebileceğim büyüklerim var. çanakkale'li olmanın avantajı bu.. insan ilişkileri asıl olan, dokunmak, dinlemek,anlamak,nabız tutmak, sevilmek...e ben bunları hep yaptım zaten yıllardır. biraz bilgi lazım bana o kadar. o da kolay iş. zor olan insan ilişkileri.

böylesine halkın içinden, böylesine humanist, böylesine çalışkan ve azimli bir liderin peşinden kim gitmez???? biliyorum insanlar bıkkın şimdiye kadar yapılanlardan.ama arkadaşlarım, özellikle hanımlar...,kadın yapıcıdır, düzenleyicidir,idarecidir,,,, önümüzde böyle bir şans varken,bize verilen değer varken, geleceğimiz için, çocuklarımız için, umutlarımız için siyaset yapmalıyız.bırakın tığları ,şişleri,günleri....vakit,, zamanı harcama değil, değerlendirme vakti..!!!!

daha da geç olmadan değiştirelim bu zihniyeti!!!!!çocuklarımıza daha iyi bir türkiye bırakmak için..laik türkiye cumhuryetini koruyabilmek için..atatürkümüzün emanetine geç olmadan sahip çıkalım onun izinden ve aydınlığından ayrılmadan..DEĞİŞİMİ BİRLİKTE GERÇEKLEŞTİRELİM....

sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz