29 Ekim 2014 Çarşamba

KAPIN HER ÇALINDIKÇA ,, KÜFÜR MÜ EDECEKSİN? :)

yahu arkadaş, anlık bir meseleden kızdım bak yine.... prensiplerimi, sevgi sömürüsüyle , bana çiğneten insanlara..... ne mi oldu,,, kapı üstüste ,bir gece vakti, çaldı...  kapıcının gelme vaktinden bir hayli sonraydı.... kızmadan kapıyı açmam veee,,, ''bbeenn gellddiimmmm'' sürprizini sevmem için ,herkesin, noel baba olması gerekiyor çünkü :)

benim yıllardır prensibimdir... aramadan kimseye gitmem...  gece yarısı ,en korktuğum, ağladığım , vs vs anda bile hiç bir arkadaşımı, aramam,, hele kapısına gitmek....!! gidiliyorsa çok elzem bir durum olmalıdır,kafaya estiği gibi değil....

O!nu hiç düşünmeden, içinde bulunduğu durumu, kişileri gözününde bulundurmadan, ya da yalnızsa bile , mecali var mıdır yok mudur bilmeden....    ( bu en yakın arkadaşım, akrabam, erkek arkadaşım, hatta kuaförüm olabilir durum değişmez...) kaldı ki, canım O'nda olmak bile istese,,, (olur ya kıramadığından buyur etmek zorunda kalır) '' sana geliyorum'' dememişimdir.... içinde bulunduğum durumu bildirip, beni çekmeye, DİNLEMEYE  ya da enerjimi düzeltmeye müsaitse, davet edilmeyi ona bırakır , etmez ise gönül de koymam.. çünkü bilinir ki, ben,,, enerjim düşük olduğu durumlarda telefona bakmam, karşımdakine geçirmem, ve bu enerjiyi bırakıpta kaçmam...!!
telefonu açmam...,,,, çünkü:; zaten arayan, bir enerji vampiridir, ve bende kaptıracak enerji kalmamıştır....  bu düşük enerjili ses tonumda açarsam, benim ona yaptığım gibi, akılçelen bir enerji takviyesiyle , konu değiştirip, davranmayacak, benim enerjimi eksiden nötre çekip,sonra akıllıca  ne istediğini söylemeyecektir..... hatta olur da, bir de, boş bulunup,  anlatırsam ki (çok zor)..sorgu sual ve de üstüne üstlük yargıya da  başlıyacak bücür boyuyla.... beni iki kat daha sinir edecektir :)) telefonu açtığım için kırasım gelecek,  ne lüzum vardır :)))) bunlara dırdır   :))
kendi dertlerine odaklı, büzüktaş arayan , bilinçsiz enerji hırsızları bunlar..... baksanız çok masumlar... ama benim tabirimle emirgenler işte,,
diğer açmama sebebim ise, karşımda ki büyük sevinç nidaları ve coşkusuyla aramış da olsa, bed bir alo ile ,onun anlatacağı neşeye ket vurmamak düşüncesidir, onun en baştaki heyecanını, tondan algıladığı hisle, bölmemek....... hepsi bu kadar aslında :)  yani arkadaş, açmıyorsam ,telefonu kapıyı, açmıyorumdur, hakkımdır, kararımdır... ışığım mı yanıyormuş yanar anasını satiym sen gelesin diye mi yaktık,, gelmeyesin diye mi söndürelim?? gelme lan aaaaa.... kabemi burası ...başlayacağım huzur ararken bozduğun huzuruma yaff :))
 kendi kendime pek halledici olduğum, gerçeği, çıktığı da doğrudur bu arada :))

 bu konuda bir tavır geliştirdim, uyguluyorumda ... benim, hem de evimde, kendimle ya da seçtiğim dostlarımla, vakit geçirirken, her hangi birinin, konunun ve çevrenin dışında, hatta belki de içinde,  kapıyı çalıyor olmasını, doğru bulmam,  ben de çalmam ve açmam,, hatta kişi evde yoksa, olur da çocukları varsa, durumu, daha da bir vahim bulur, esefle karşılarım.. bunun da ötesinde, kiminin logosu olan jokerlik hiç bana göre değildir...  (kimseyi bulamazsan gel bana..!! yok öyle bir şey) son çare üfleyicisi miyim ben..??? şarkı bile yapmışlar vaktinde gel sevgilim , geç kalmış olmayasın diye... sen konunun başını, kendi kendine sarpa sardır, paylaşma,, sonunu düğüm yaap, çöz harika de, harika , düşün harika, konuyu değiştir harika, beni iyi et harika...... bak yaaaaaaa... valla da billa da , hakkaten bi bak yaaa.....
derinleşmiş, kalın kalın çizgileri seviyorum demek ki... ben de karakteri resmediyor olabilirler.. birini seviyor olmak, ötekinin onu işgal ediyor olması, kafasına ve kendi isteklerine bağlı , hareket ediyor olması, demek değildir... ,nanç sisteminin bana ihtiyaç duyduğu durumlar, kapıya gelmelerle çözülmez hatta bana inancını bile zayıflatabilir.... çünkü bu hayatta hiç bir şey... ama hiç bir şey, sen istediğin an gerçekleşmez..!! hele iki kişilik dialoglarda..!!!sen benim (YUVAMIN) kapısını, sen istedikce ,çalamazsın arkadaş.... enerji güvenliğimi sıkıntıya sokamam sokmam... aramış olsan, hep dertlendiğinde aradığın kişi de olmak istemem,,, ''bu bana kıyamaz dosttur'' diye düşünüyorsan, işgale gelemezsin !!! bu hakkı nerden edindin?? seviyorsa çekecek...!!!!! mi? yok öyle bir şey ahbap...!! .... insanlığa, alış-verişe, farkındalığın yoksa farkına var... hep bana, rab bana yookk... içeride saklayacak bir şey olmasına gerek yok,,, saklanacak hiç bir şey de yok... ammmaaaa senin de istediğin an, türlüce ruh hallerini buraya sokmana, dökmene, savurtmana, bırakmana gerek yok... azcık farkındalığın olsaydı,, beni seviyor  olduğunu değil,, beni, dert çöplüğü gibi kullandığını görürdün.. bu nasıl emrine amade bir sevgiye inanıştır?? hem sevinesim geliyor, lakin ,sevgime duyulan güven karşısında, yapılan emrivakileri de hoş görmüyorum..... çünkü seni ''gerçekten'' seven yegane insan ben olabilirim ama beni '' gerçekten'' seven çok insan var.....ve bu sevenler dert getirip, hallolduğunu gördüklerinden sevmiyorlar beni... yani senin gibi değiller dostum....sevginin beklentisi, muhakemesi olmaz....... ama ben burada biraz saygı ve ince düşünce de , karşılık bekliyorum sanırım....

farzedin sosyal bir ortamda yemektesiniz,,, hoopp bir mesaj telefonunuzda... ya whatsuptan, ya facebook mesaj kutunuzdan '' naber? napıyosun?'' diye bir şey...... şimdi ben bulunduğum durumu , yanımdakileri bırakıcam, sırf senin canın sıkılıyor diye ,sana cevap vericem öylemi?? hemde boş laf... evrende ses kalabalığı... haaa verirsem iyiyim, vermezsem??? bir cevap bile vermedim olacak öyle mi??    mmmm arkadaş... sen burda bir şeyleri ya yanlış anlıyor, ya da hep kendine yontuyorsun demektir..bu..!!  
ama yok illa birşey yazmalıyım değil mi,,, seni ikna etmek lazım,, seni ikna ettikmiydi, terbiyeli kız olucaz biz çünkü...!! etmediysek.... vay halimize.... haaa arada samimiyet bile yok haaaa , aklına gelmiş yazmış işte kendince... bencilce..

bunu daha önce de yazdım ,,kulağıma fısıldanan, sadece onun ağzından benim duyduğum , 'çok iki kişi' arasında cümleler duydum... düşünce ve söz , tavırla bağdaşmadıkca hiçtir benim için, alavdır, balondur.... hayatın içinde 3. şahsın yanında edilemeyen,, davranışa, saygıya dökülemeyen durumları ayrıca kabul etmiyorum....... ben karşılık beklemiyorum ama, inancımı devam ettirmek istemek gibi mülteci egolarım var elbet... kimse istemez , beceremez de yeniden yeniden , başka yeni şeylere inanmayı,  muadillerini görür, mucidi unutmayız.. yer ederler bizde ,ilk inandıran, gösterenler...(iyiyi, ya da kötüyü) :))

 şimdi , düşünün ki bunlar kadın arkadaşlar,,, e bir de bunların erkek versiyonları var.. çünkü bende dostluk ,sevgi cinsiyetsizdir... buna rağmen ben sizde,( beni seviyor olmanıza rağmen), bu hissi, karı koca evinizdeyken , belki de sevişiyorken, kaç kere suistimal ettim..??   ' ne yapıyorsan yapıyor ol, ama bana kapıyı açmalısın ' yaptırımıyla, hareket ettim??    hiç yapmadım....

işiniz , gücünüz, benden birşey istemek,, hem de o güne , ve  o ana beni sadece sizin dertlerinizle ,tutsak ederek...!!  ne hakkınız var birader... aaaaaa toplu yaşamaya isyan edip, ücralara kaçacağım anlar yakınlaştı sanki..... sevmek bu değil.... hani siz beni seviyorsunuz ya... hangi sevdiğinize yapabiliyorsunuz , düşünmeden davranma biçimini,, size saf sevgi dediysek, gelip gelip, her defasında, fikirsizce ve salt kendi isteklerinize odaklı nasıl davranabilirsiniz.....??? bu arada benimkinin de, saflığının, içine ettiniz, bokunu çıkardınız o da ayrı mevzu ama , , her türlü, karşılayan sevgi varlığımı ,gördüğünüzü, inandığınızı da ,,, anlıyorum da,,, sizinkisi saf mı şimdi..????  işte onu bilemiyorum....!!   çok bencilce, ççookkk vurdumduymaz,, ççokk suistimal edici değil mi??? !!

ben size,, kim olursan ol gel bana dedim mi??,, saat kaç olursa olsun farketmez dedim mi?? yanımda kim olursa olsun farketmez dedim mi??? aramayı akıl edemeyen aklınız, nasıl gelmeyi emrediyor bu nasıl bir pervasızlık, kalemime dalış, kendini kurtarış, beni de  tutsak ediştir arkadaş???

lütfen kendini ve ne yaptığını bilen, (bana yapılmış olsa), (ben aynı durumu yaşasam) (karımın ya da kocamın arkadaşı bunu hep yapsa) gibi,   ,empati oluşturabilen ,istilacılığını,istihdama dönüştürmüş, yolda, bana gelirken,  kendisinin, bari yarısını çözmüş, kaybetmiş değil, kazanmış senaryolarla karşılaştır beni tanrım.... nolursun yawww istifa ettim anlamıyor musun?? :)))niye kabul buyurmuyorsun:D  ben iyi miyi değiliimmmmmmm ya da iyiysem iyiyim ama kendimeeee... al bunları benden,, yaratıyorsun madem takip et..!! bana ne beee ,,, hakikaten bana nee:) kaybedenler ülkesini az buçuk yazdık,,, bu kadar mı kaybetmişiz de çektik..??? milletin, çaba ve para sarfedip, iyiye dönüş ,ışık olma  yolunda,  biz ,yaradılıştan mı kabiliyetliydik, işciydik,... yoksa süzme salak mıydık...:))  kimse kırılmasın derken , paramparça olduk....neyseeee,,, sıra kazananlar diyarında.....  zaman geldi de geçiyor üstat.... kapını çalmadan , aşağıdan sesleniyorum lütfen duy beni :))) ya da , belki de bana da böyle bir kapı lazım......dı...:) yapsana...deneyimlemediğim ,olmayan, bir şeyi algılama da çok seçenekliyim..yine de anlamaya çalıştığımdan.... tek şıkka indir nolur... eskiden doğru bir taneydi,, şimdi neresinden bakarsan o taraf doğru..... karıştırdığın akılları sadeşleştir ve huzura kavuştur nolur,,, yaratıp yaratıp, anlayanlar, anlamayanlara, anlatsınlar, mantığı geliştirmişsin.... ben ce çok akıllı ama, sorumluluğu atarcasına.... o zaman ve yeniden .....,,,,,,,,,, bana neee yaaa..... :)

sevgilerimle

HARİKA SAN

Share It