4 Mart 2015 Çarşamba

ALLAHINI SEVERSEN ,BİR SUS BE KARDEŞŞİİMMM :)))

bugün, facebookta, bir duvar yazısına rastladım... başlığı ''HERBOKOLOG'' :) yazıda ,herbokologları  ; herhangi bir konuda, yeteri kadar bilgisi olmasa da,konuşmaya çalışan ve bunu hayat biçimi edinen, bir boka yaramayan ,insanlar topluluğu olarak ,isimlendirilmişlerdi,  :) bende paylaşırken hemen önüne,;
''harbiden haaaa nefret ederim bilgiçlerden de boş konuşanlardan da çok konuşanlardan da...... konu sizi ilgilendirmese de nasıl işgal ederler beyninizi, anınızı..... ooffff ooff..... bir de hepsi beni bulur grin ifade simgesi EVRENDE SES KALABALIĞI hepsi.. '' yazarak paylaştım :) bir kaç yorumdan sonra da ; ''  birde bunların ,, kendilerini dahi ilgilendirmediği halde ,,toplaşıp, başkalarının ne yapması gerektiğine karar veren bokyedi başı otoriteler birliği cinsleri var ....... dedikoducu cahiller ise ayrı bir tür... şaka bir yana ,kişi konuşmadan 1 dakika evvel düşünüp '' ben bunu neden anlatıyorum, karşımdakini ilgilendiriyor mu,meraklı meraklı neyi soruyorum ,karşımdaki cevap vermek ister mi'' diye kendisine sorsa FARKINDALIĞI artacak lüzumsuzluğuna... '' diyerek eklemede bulundum. sonra da dedim ki ;  '',şimdi bu paylaşım 50 beğeni alır... bir bakarsın ki beğenenlere ,örnektekinin aynısıdır  hiç üzerine alınmaz çünkü kendini bilmez... :)))) allaaa kızdırmayayım ortalığı en iyisi :)))) ..... 

sonra, tesadüfi karşıma çıkan bu yazı hakkında  ,oturmuş kendi kendime düşünürken, ben bunu bloğa yazayım da bana hatıra kalsın,onlar hakkında ki fikirlerim dedim... bu sene yani 2015 in ilk yazısı gevezelere,boş konuşanlara kısmetmiş :)) nefret ettikçe de çeker ya insan.... amann ipttaalll , töövvbeee , yeter yani :)

eskiden bu tür işgale uğradığım durumlarda ayıp olmasın diye ,yarım gülümseme ile dinlerdim, hatta biri konuşurken itina ile yüzüne bakmak adetimdir,, sonra dedim ki kendime ,bu,,, zaman ve enerji vampirlerine niye kaptırıyorsun enerjini?? şu an hissettiğin neyse onu söyle,, hatta sebebiyle anlat ki belki onda bir uyanış olur....... anlatan kişinin ,anlattığı durum ,kendisiyle ilgiliyse haydi bir derece paylaşımcı olunuyor,,, tabi gelip gelip, her gün aynı konuyu ,yeni baştan size anlatmıyor ise.... habire kendinden ,derdinden bahseden sorumsuzları da sevmem..... hep olumsuz ,hep mutsuz..hep şikayetci.... ama konu bir de kendisiyle de ilgili olmayıp,, o onu yapmış bu bunu yapmış ise eeeee orda bir dur aretlimmmmm... haydi bunu da açalım . bu bir haber niteliği taşıyorsa, iş değiştirmek, yeni yere taşınmak gibi ,o da tamam... ama 5 dakika anlat be birader.......!!!! kaç para harcadığından ,malı nasıl aldığından, evden kaçta çıkıp işe gittiğine kadar bana neeee..... dahası sana neee??? manyak adam.. hem vaktimi çalıyorsun, hem kafamı lüzumsuz bilgi ve fikrinle dolduruyorsun bi sus ulan aaaa.... sen kendi işine bak,,, kendini yorumla, faydalı bir şey konuş... bana bir şey öğret..... canı sıkılan , ötekinin yanına lak lak yapmaya gidiyor... gürültüden başka bir şey değil... hayatı irdeleyin, fikir alışverişi yapın, mutlu düşünmenin yollarını arayın... mutlu insanların canı sıkılmaz......

telefonda gereksiz uzun konuşanları da sevmem... hele yanında bir insan varsa... lafı uzatmanın ne alemi var... ''eeee dahaa dahaaa  nabermişşş''...!!!  ebeninki... arkadaş benim yanımda ki arkadaşım ,dakikalarca öyle oturup ,senin oyaladığın beni beklemek zorundamı...?? hele bir de bir arkadaşımla oturuyorum dediysem.... dahası hele hele adını da söylesem ''aaaaa onu da ver onla da konuşayım azcık'' diyecek ,üstelik, büyük olasılıkla, bana anlattıklarını ona da tekrar edecek serseri... ya da benim yanımda ki kişi.... oldu da telefonu çaldı ,, vır vır vır vır vır  gününü ,geceden başlıyor anlatmaya, gereksiz detay... ne yediğine kaçta hacetini gördüğüne kadar... bir de kendi anlatıp kendisi gülen tiplemeler vardır...  eeee ama dostum yaaaa biz eşşek başımıyız... saygılı olsana , ince düşünsene...!!! çok önemli bir konuduranlarım,,,,önce,  özürünü diler ,kısaca çok mühim olduğunu ,beden dilinle de onaylar ,kalkar konuşur, hatta döner bir daha özür dilersin....  ben mi çok ince düşünüyorum bilemiyorum.... say beni seveyim seni,, iki kişi çıktıysak yok öyle başına buyruk haller görgüsüz...!!  zaten de konu konu değil, diyorum ya gevezelik...  içi boş saçma sapan laf salatası.. bir konunun özü vardır, anlatırsın biter kardeşim yaa..
bir de öylesine arayanlar vardır.,  telefon açmış eee ''benim canım sıkılıyo da seni arayayım dedim '' ne anlatayım ben sana şimdi..??? varsa bir arzuhalin, onun için ara beni..... otobüste falan da öyledir ya,, oturur yanınıza geveze ve meraklının biri habire sorar.. '' yolculuk nereye??? nerelisin, çalışıyor musun, seni biri karşılayacak mı?? v s vs.... al elinde ki su şisesini kafasına boşalt ,ıslak gitsin yol boyu..... bir de serzenişleri olur bu tiplerin ,yedi sülalerini anlatmaya hazırdırlar.. çünkü onlar canları sıkılan, sorumsuz, adapsız birer egoistler... onlara göre sizin de canınız sıkılmasın diye laf atmışlardır... kısa cevaplar verirsiniz, yüzlerine bakmadan konuşursunuz, gazetenizi açarsınız,, gider sizin gazetenizde okunacak bir yer bulur, bir de burnunuzun dibinde, o haberi yorumlar, nefes kokusunu dinlersiniz  :))) ııykkk :D

yaz yaz bitmiyor.... her konu da bir bilgi ya da fikir sahibi olmak güzeldir... ama, ya, bilir kişi kesilip ,ahkam kesenlere ne demeli.. o biliyor arkadaş..!!!! her şeyiiii ama her şeyiii iddia edeee edeee o biliyor... siz tarih de 1400 leri sorsanız, 2000 lere kadar da anlatıırrrr milattan önceyide...  bilmekle yetmez, akşamı edersiniz 1 soruyla, sorduğunuza ,sormuşunuza küfür edersiniz....kısa kes birader,, bi sus allahını seversen.. yeetteerrr... imdaattt :)

bu ses titreşimleri nereye yükseliyorsa ,evrenin orasında ki kargaşayı düşünebiliyor musunuz???   neden duaların gece okunması makbuldur.....?? bu sorumsuz gevezeler uyuyor, evrende yer açılıyor, sessizlik oluyor..... gece size kalıyor da ondan.... duyulma ve kabul edilme olasılıkları yüksek :D :)

yahuu tanrımm yine söylüyorum hepimizi sen yarattın,, tamam farklı farklıyız... ama bir kaç konuda bari aynı oluverseydik iyi olmaz mıydı.. hııı ??  daha huzurlu, daha bilinçli, nedenleriyle farkındalıklı... saygılı, mutlu......  tamam işine karışılmaz ama ,aşağıda biz uğraşıyoruz bunlarla yahuuuu ..........    di mi :))

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN


Share It