7 Nisan 2014 Pazartesi

atıp tutmak değil, yapabilmekten mimli olmaktır maharet....

***Aşkta 2 kuralı unutmamalı;Ya her daim Seni Seviyorum demeyibilmeli.Ya da vakitlice hadi gitdemeyi..Arası mı .Ömrümüzün heba ettiğiniz kısmı işte ...
***TANRI ,kadınları, şerefsizlerin şerrinden,fendinden KORUSUN.......
***bazen bir şey demek ister ama hiçbirşey yazamazsın.....
****olduğunu bilmek güzel duygudur... (varlık enerjisi)..
***-hayatın yalın, de ve den halinden sonraki,, HER hali:)))
***olmayabilirim... ama uzaklardan bile oyalıyorsam geceyi...sendeyimdir...!!!
***-kabızlaştık diye, cıvıklaşmaya da gerek yok ki,,, mühim olan ,rahatsızlığı olmayan mülayimlikte tutmak sindirimi...! :)
***kaybolmam..! çünkü unutmam kendimi sakladığım yeri...
***en iyisinden allah rahatlık versin ruhunda gay iblis olmayanlara :))
***Istikbal goklerdedir...yerlere cop atmayiniz ;)
***Yine ayni sair demis ki..unut sevme beni...;) belalimisin lan ablesci ;))
***geceyarısı buluşmaları şiddetli başlar,susar önce, sonra tutkuludur.ve sadece budur anlayana..oyundur.oynanır uyunur,oynanır,selam verilir..
*** uyusakta olur, uyumasakta... hatta uymasa da olur :))))
***benim hep...şimdiki zamana benzemeyen ,geç algılanmış sevmelerim vardır,,,doğal olarak geç kalınan... erkenlere...
***aşkı bilmeyen aşık insanlar :)
***bence her ay 8 kere sevgililer günü olmalı... yaptırım yaptırımdır :)
***solda sıfırları.. sağa geçiriyorum ya... yanarım yanarım ona yanarım
***aslındaların kalıyorsa geriye aslı yoktur... :) başlamamıştır belki de..
***zorlanıyorum evet ..kabız cümlelere.. ama muhakkak çıkmalı...
***sonlar güzeldir .... :)) göz yumma, gözünü kapama.. ve belkide gözünü açma da sondur.. ve güzele bakmak sevaptır ... :)
***hep içeriden gelirlerdi... bunlar dışarıdakiler.....
***o yüzden ,yüzeysel ,soysuz ve içeriksizler... yine yazarım ammmaaa.... kifayetsiz ve güçsüzler..gerek duyulmayan, gereksizler..
***aşkı anlatmayı, aşkı bezemeyi, aşka hattatlığı sevmişim ben... aşk tezhipcisi bir nevi..
***münker ve nekir :) GOOGLE ile büyük bir aşk içindeyim bu gece , aklıma gelip, her zaman ki geçenlerle..
***tek tekcilik gibi... her akşam, azar azar yani, demlerim.......... zaten öyle de demlenirim.....
***herkese ,geride,alacak..... verdiklerim kadardır.... hesapsız kitapsız,.., önce verdiklerimden arda kalan....
***ben gökkuşağıyım 7 renk... renk değiştir oku beni.. karıştırma...netleştir...!
***hheyy kendine adam diyen... sen benim gözdelerimdensin....
***Benim sevgimin mineralleri zengin...
***Artik papatya fali gibiyim hayatinda.. Hep seviyor da ciksa Inanamadigin..
***soru sorma..!
cevaba yok mecalim... lakin kendiliğinden seninle konuşurken, susmuyor içim...
***lüzumu yok gibi,
lüzumu yok kadar...
***bir şey söndü...
herşey sönsün......
***Birazda guzel havalarda mahvolalim dimi.....
***Iyilik bedel odetmez insana..aptallik odetir...
***eskiden beraber gelir giderdik....
***bey baba hep anlamaz...kızları :)
***sanki bu benım rüzgarım....içeri girmeden,kapıları yoklayan :)) dışarıdan esen..
***beni, benden istemeyenin kulu kölesi olmak da var, içimde....
***bir doğru dursaydın, bütün anlar,hediyeydi sana....
***merak ettikleriniz, anlattıklarım kadardır... önemini hapsettiklerim hariç bilirsiniz,özgür duygularımı....
***kendisiyle başbaşa kalabilenler, ve bu esnada kendine doğruyu söyleyebilenler, başımın tacıdır.....
***işte şimdi şu jet gösterisindeki gürültüden korkup sarılacak bi sevgili lazım :)
***bir çok insan kalbimi fethetmeye uğraşırken, sen neden yerini yadırgarsın be adam :))
***yokluk hissi yoku getirir, hele dil inanmadığını konuşursa, hiç olmaz...
***ya gönderdiğin yerde bekle... ya da gönderme...
***herşey çok değişecek.... ama o'da size güzel (iyi) gelmeyecek.....
***yazmak için çok geç.... anlatmak içinse, gün aydı....
***o terzi, söküğünü bir dikse.... aahh bir dikse...
***herkez ,sevemediği insanlardan , ne çok şey bekliyor........
***ben zerk ettim, sabret işlesin...!
***ardına bakmadan, kaçabildiğin yere kadardır kazanç.....
***ardına bakıp, korktuğun yer kadardır kayıp...
***Kim daha cok bagirir ve acimazsa, o kazaniyor ..degil mi????
***uuzzuunnn uuuzznnnn gitmeli uzağa...
***ben asla yapmam denilen şeylerin, yapıldığını gördükce, sadece dua ediyor insan...
***yine sen, yine ben, yine biz... :)
***bana kimse dert olmadı... çünkü derman da olamadı...
***deneye deneye kalite yaratıyorsun, sonra o marka oluyor zaten
***gazoz gibiyiz işte, biraz bekletince tadımız kaçıyor hepimizin :)))
***hayat sana güzelken sitem istemiyor isen, hayat bana güzelken de sitem etmeyeceksin değil mi. (pampa) (arkadaş) (dostum) (mirim) (artliimm)
***sen ,Yerini yadirgadiysan ben napemmm beaaa ;))
***narindim... eşşek ,kelebek sevmeyi, öldürene kadar bilir..
***kendimle başbaşa kaçamaklarım var benim, öyle çapkınım ki benimle, aşık olmayana, AŞK OLURUM...
***beni sula deme bana , çürüyeceksin... toprağına kök ver önce....
***aşkı yaşamadığını söyleyenler, kendilerini yaşayamayanlardır....
***AŞK : boşluk doldurmaca değil.. doluluk boşaltmacadır..!!! 

sevgilerimle..
harika san 

Share It