31 Aralık 2009 Perşembe

mosi kuaför.... yani mos ismail, yani mahallemden,yani senden, benden, bizden:))




neden mosi???? uzun yıllar muammer bey'in yanında çalıştığı için mosi. mos'dan gelme. muammer bey, mos zincirlerini kurunca, suadiye beymen'de ki mos'a geçmiş. ismail özdemir 1973 doğumlu, güleryüzlü, hevesli, beyfendi bir insan. mesleği muammer bey'in yanında öğrenmiş. okul orası herkes için diyor. 10 yılını vermiş. ustasının titizliğini, salon işletmesini hep örnek almış ve artık kendi işini kurmaya karar vermiş 1999 yılında. ve zaten memleketi olan çanakkale'ye gelmiş yüreğinde binlerce anısıyla...
sistemin aynısını taşıdı ismail buraya. dekoruyla , çalışanlarıyla hizmetiyle, çok takdir ediyorum onu. beni de kurtardı her ay akmerkez'de ki mos' da cengiz bey'e gitmekten. elimin altında işine düşkün, yenilikci bir kuaförüm var artık 10 yıldır. çalışanlarıyla dialoğu da güzel. yanına giren yıllanıyor özlem hanım gibi.. hülya ile burcu'yu da unutmadım tabi... yani iyi de bir patron...!!
loreal'in en favori, en gözde salonlarından biri mosi. bu sebeple gezmediği yer kalmadı. las vegas, los angeles, rio de janerio, paris...!!! paris'e fuar için defalarca gitti. ürünleri yakından takip edip, getiriyor salonuna. sırada phuet adası varmış şimdi:)))) gez bakalım ismail sennnnn...!!! thai masajı yaptır orada..:)) inşallah bir daha tsunami falan olmaz.. senin için araştırdım.... aslında bana oradan ne getirebilirsin diye araştırdım:)))) kalay işlemeciliği meşhurmuş oranın. alırsın artık birşeyler bana değil mi:))))) alırsın alırsın....!!!!
mesleği o kadar seviyor ki piyangodan para çıksa yine bu işe devam ederim diyor. azıcık deli mi ne:))) şaka bir yana ciddi büyük ve güzel hedefleri var. yeni yılda herşeyin gönlünce olması dileğimle ismailciğim...tüm mosi kuaför çalışanlarına sevgilerimle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz