13 Aralık 2009 Pazar

hiç siyasi yemek yememiştim:))))))

türkiye değişim hareketinde olduğum 5 ay ayın sonunda 600 kişilik bir yemekle, bayraklarla süslenmiş bir salonda ev sahipliğini merkez ilçenin yaptığı yemekli müzikli bir toplantıda neler hissettiğimi hisseteye çalışıyorum:) ev sahibi merkez ilçe olunca ve hevesle tek başına yapmak isteyince sanırım ilden arkadaşlarım pek fazla yardımcı olamamışlar.ben önce hastalığım sonra istanbul'da oluşum sebebiyle ilgilenemedim zaten. hoş pek ilgime de ihtiyaç olmamış ya zaten:))nihayet bu gece bitti. gecede konularımız vardı....sayın yüksel yalova,istanbul ve tekirdağ il başkanları, marmara sorumlusu orhan bey mehmet tüm bey ve körler fedarasyonu başkanı sanırım. konuşmalar birbirine karışsa da sayın yüksel yalova nın troia kenti ile ilgili anlattıkları dinleyenler için harikaydı. diğer ilçelerden gelen yönetici aradaşlarım ve onların konuklarının eğlendiğini düşünüyorum.amaç yolun başında hep beraber yaşadığımız bu birliktelik duygusunu göstermekti.gitgide büyüyen tdh ailesinin bağlılığı, güleryüzü,tecrübesizliğiyle beraber çok insanca ve kardeşceydi.sevgi dolu selamlaşmalar kucaklaşmalar yaşandı. biliyorum ki ilerleyen günlerde ailemiz hızla ve coşkuyla itidarı da aynı coşku ve bağlılıkla kucalayacak. sevgilerimle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz