25 Aralık 2009 Cuma

gelmeyeceksin sandım 2010.... kaç 365 gündür seni bekliyorum:))))



























eskiyor işte, bazen güzel güzel, bazen acı acı eskiyip gidiyor. kimlerle nice yıllar eskittik, neler neler yaşadık, kah güldük, kah ağladık. geldi işte 2010. bakalım bu yıl kimlerle, nasıl, nerede neler yapacağız. aslında yapacağız edeceğiz diye yazmakta tuhafıma gidiyor. konuşma dilinde yazmak daha eğlenceli benim için, kısa yoldan yapıcaz yazıvermek gibi mesela:)))) aman neyse... döneyim yeni yıla.. neden acaba kırmızı yeni yıl rengidir? keşke biraz araştırsaydım. neden kırmızı don hediye alınır? neden noel baba'nın elbisesi, şapkası kırmızıdır:))) bunu bilen varsa haber etsin bana. içinden üç kere adımı söylesin, ben hisseder ararım:)))

birde hindi meselesi var..!!!! kabaramazssıınn kel fatmaaa diye bişeyler söylerdik küçükken hindilere. ne gereksizmiş:)))) evet neden hindi?? neden kirpi değil ya da tavşan???:))) görüyorsunuz yeni yıl beraberinde bir sürü soru getirdi daha gelmeden.. bana da bak!!!! annem gereksiz işler müdürü derdi haklı çıktı yine:)

bakalım bu yıl noel baba kimlere, neler getirecek?? bu arada bu neden noel anne değil? hep kadınlar alır hediyeleri genelde oysa.!! bu yılın yeni piyango zenginleri olacak, yeni şanslıları, yeni kariyer sahipleri, tombala yapanlar da olacak, tombaladan çıkanlarda:))

eski yeni yıllardan, hala yeni olan fotoğraflara baktım. insan bir 17 yılı paso ailesiyle paşa paşa kutluyor, sonra arkadaşlarla geçirilen ilk yılbaşı ne güzel geliyor insana, akılda kalıyor.süslü püslü, gidiyor, eğlenip, oynayıp, dönüyorsunuz. bu sefer izin saati 1:00' i buluyor.malum yeni yıla 24:00 de giriliyor. oohh ne güzel:))

şehirdeki mekanlarda eski programlar yok artık. eskiden ünlü sanatcılar gelirdi. insanlarda para, mekanlarda da özenç varmış demek ki. para da bir yana kimsenin içinde heyecan kalmadı ki son yıllarda. yıl yenileşse noluurrrrr, yenileşmese nolur...! ( ne olur)....:))))

inşallah eski neşemize, umudumuza, bolluk ve bereketimize,huzurumuza ülkece kavuşuruz bu sene. adios 2009..... sana güle güle. biz 2010'u bekliyoruz. yaşattıkların için de, yaşatmadıkların için de çok sağol. hepsi için ayrı ayrı teşekkürler. ben 2010'u dörtgözle bekliyorum. sayılarının toplamı 3. numarolojiye göre benim rakamım. diğerleri başka yılları beklesinler, benim ki geldi nihayet:))

tüm sevdiklerimin, hatta sevmediklerimin yeni yılını şimdiden kutluyorum:) kim benim için ne düşünürse allah ona bin katını versinnnnnnn....... ammiiinnn:)))))

sevgiyle ve dostca kalın, hoşçakalın..!!!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz