31 Aralık 2009 Perşembe

2009'da feys'de duvarım da neler olmuşşşşş:))))))


3 günlük dünyayı 4 dün yapmak istedim olmadı, kargadan başka kuş tanımam dedim ortalık karıştı...herkez ilişki durumu diye bişiler yazıp durdu bende bulayım şunu nerde dedim buldum.serbest ilişki dedim yorumlar forumlar bitmedi. eşşek sevdik sucuk yapalım dediler, karga sevdik sevmez olaydık:)))) angutta karar kıldık. 366.gün 25.saat 13. ayda fayda etmedi... allaaa alllaaaaaa.alın sakin sakin şiir okuyun. bakalım şimdi nolucak. burdan şarkı yollanıyormu ki arkadaşlaarrr???

facebook 'un 2009 de kalan duvar yazılarımın toplamını yazmıştım bir ara. o zaman hatırlarsınız feys bu kadar kapsamlı değildi. sadece notlar paylaşıyorduk. 1 yılda kaç kere değişti sayfalar:)))) o da geldi geçti. yeni değişim ve gelişimlere..... bakalım daha neler olacak:))))))

sevgilerimle..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz