25 Aralık 2009 Cuma

ayna ayna güzel AYNA..!!! söyle en yırtık kiiiiimm:)))))



odamda öylece yerde oturduğum bir gündü. dolap kapağımın içinde ayna vardı benim. kapak açık duruyor öyle. arkadaşım gelmiş bize. girdi odaya birşeyler anlatıyor hararetli, hararetli bana. dinleyemedim onu gülmekten. gözüm takıldı aynaya. ordan gördüm yani onun yırtığını:)))))


GÜLÜYORUM KATILA KATILA,

GÜLÜYORUM KAHKAHALARLA,

SANA DEĞİL....!,

ARKANDAKİNE MERAKLANMA.

ARKANDA NE VAR BİLİYOR MUSUN????

AYNADA YANSIYAN YIRTIK YERİN :))))))


sene 1988


2 yorum:

  1. o yırtığı aynada görmeseydin buna gülemezdin , güldüremezdin sanırım..
    anılarını okumakta seni dinlemek kadar yakın ve sıck eğlendirici yanın mizah yönünü ortaya çıkarıyor ..
    yazmaya devam derim süper..

    YanıtlaSil
  2. ben bir ayna olarak en güzel kalpli yırtık seni seçtim. en yırtık sensin.. harikasın...

    YanıtlaSil

yorum yaz