20 Ocak 2010 Çarşamba

hayat paylaştıkca güzel, üşüyen üşengeçlerle


2004'ün şubatında bayağı bi üşümüşüm demek ben:))gece yarısı market de olmayınca yaz babam yaz.hayat paylaştıkca güzel üşüyen üşengeçlerle:)))) sıcağa da yazdım elbette bunalarak..! buram buram neşeyle:))) sevgiyle kalın.!


ÜŞENGEÇ

çok soğuk dışarılar,
sokak lambası da sönük..
hem karanlık hem soğuk..!!
ne olucaktı
olsaydı sıcak ve ışık??
alt tarafı sigara alacaktık!
yine üşengeçliği tuttuk nelere bağladık:)))


PURO

ben çıkmaz sokak,
bırak karanlık olsun
dumanı da olmasın sigaranın,
bir yerlerde puro olacaktı, hatırlı dostlara.!
dost benden gitmeden yakalım abi:))


NE GEREK?

sen beni kim için yaşıyorsun?
kendin için.
devamlı olması için bunun,
ne gerek??? BEN..!!
ben nasıl olurum??
mazeretten anlarsan ancak:))


AKILLIM

kimden duysam beni,
bir anlatıyor ki..!!!
ilk o keşfetmiş gibi....
farkıma varan çok da,
patent alan yok..!!!
dalgın bunların hepsi:))))


SENİ SENİİ..

anladım...
bende yiyip içelim,
sen alta indiğinde..!
ama ben yukarı çıkıp,
sende yaşlanmak istiyorum...!!!


İHTİLAL

millet barda,
devlet uyuyor:))
bir ben ayakda..
ihtilal yapıcam da........!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz