4 Ocak 2010 Pazartesi

aşk dediğin laftır derler,,, sakın kanma onlaraaaaa..!!


VEBA

nefretle özlemek gibi birşeysin bende...
özlerken beklemediğim,
beklerken istemediğim..
ama çok sevdiğim....
üşürken giyinmemek,
açken doyunmamak gibi birşey!!
yaşamdaki ilk inadım..
ilk tutkum ilk kayıbım..
bende çokken yok gibi birşeysin...
SEN var ya SENNN
bana iyi gelen mikrop gibi veba gibi
ayakta geçirdiğim hastalık....???
herşeyimken hiçbirşeysin sen...........



SOBE
karanlıkta görmüyorsun beni sen!
ya gün ışığı ya ampuller gösteren..
yani gören sen değilsin birtanemm
KARANLIKTA BUL BENİ...


MARUL

SAAAVVRRUULLL...!!
demek geldi içimden...
savrulan yaprak olsan dedim birden.
yapraklar da çeşit çeeşiiitttt...!!
eh be MARUULLL.....
sen savrulsan nolur?????????:))))))))))))))))


MEFTA

Yüreğimin kanadığı bir andı...!!!
Kiminin elinde neşter,
Kiminde oksijenli pamuk...
Kanı durduramadı:))))



MÖÖÖ..!!

Hayata yazıyorum hayataaaaa....
kimse düşünmesin kime diye!!!!
Yok altında buzağıı:))
Öküze benziyor muyum ki???
kurcalıyosunuz altını????
herbirinin ayrı ayrı zamanı, ayrı ayrı hikayesi, ayrı ayrı da kızgınlıkları var. aşk varken yazmamışım hiç:)))) zaten aşk içeri... harika dışarı oldu hep:)))
aşk kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır....!!
aşka inanmayın aşksız kalmayın:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz