10 Ocak 2010 Pazar

AŞK BU ...!!! YAZDIRIYOR ADAMI :))))



ESTİRENİİMMMM
....
Seyretmek istediğin esmeemmm..
Üşüyorsunn!!
Oysa sıcak seversin SENNN...!


AKILLI OL:)))

BEN.. BENİ çok seviyorum bi kere....
Sen bendekileri beğenmesende.....
Varsınnnnn bir tarafım öyleeeee
Öteki tarafımda bööyylleee olsuunn.....
Hiç kimsede olmayandan var BENDEE
Biiiiiiirrrrrrrrrr....tüm duygulara saygıyla olan tutkumm...
İkkiiiiiiiiiiii.......kimsenin talan edemeyeceği yüreğimm..
SEENNN başkalarını seyrededduuuurrrr!!!
BENİ de yaşayan YYYAAAŞIIYYOOORR be oğğğluumm...!!!??


NAZ

camdanda bakmıycam,ışığımıda yakmıycam....
ama sen hem camıma taş at,
hemde kapımı çal,içeride olup açmıycam.....
naz yapmayı özledim ben...
BOOŞŞVVEERR
bunu da anlama SEN!!!


KÜLLÜK

kültabağını düşünen bile yok yine......
öyle bir söndürüyor
öyle birdolduruyorlar kii
küllük güzelmiş yanarmış kokarmış
dolmuş.....
kimin umurunda???
ah be sigaramın ateşiiiiii
hep son nefeste yakıyorsun sen beniii


E Mİ?

Neye değer verdiğine bağlı …çok seviyo olman..
Biliyorum seviyosun…
İnanmıyorum demedimki..
Soruyorum neyiiiiiiiiii??
…….
Binbir türlü diyosan bana….
3 tane anlatma emi)
Öyle bi anlat öyle bi anlattki…
Anlatıklarından duyayım ben beni..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz