15 Ocak 2010 Cuma

gönlüm hep seni arıyor...neredesin sen........:(((




toprağı bol olsun güven annemin. 15 ekim'de 14 yıl oldu kaybedeli.en son resmini ölmeden 10 gün önce tuana!nın yelken clüp'te ki doğumgününde hakan çekmişti.ne ilginçtir ki o gece bir şarkı istemişti...-bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin-...beyin kanaması geçirdi ve gonglu duvar saati o'nun öldüğü saatte durmuştu...

nezih kadındı.asil, adablı,zeki,zevkli.planlardı herşeyi düzgünce herkes için. özençliydi çocuklarına torunlarına.hep evdeydi o'nu sevenler o'na gelirdi.saraylı derlerdi arkadaşları.akşam üzerleri cin içerdi keyifle.yemekte de erdal babam hastaneden dönünce rakı içerlerdi bir kadeh karı koca.

severdi beni. hep dekolte olmamı isterdi rahmetli.yıllardır tanıyıp güven teyze dediğimden,evlenince dilimi anneye alıştırmak zor gelmişti.evlilik hazırlıklarında,ergüvenin eşyalarını getirdi.hepsi yeni alınmış gibi ütülü,mağazadan alınmış gibi katlanmış...yandım vallahi ben üşenirim bu kadar itinaya demiştim o
zaman:))) tertip düzeni onunla öğrendim ben.sonra da prensip ediniyorsunuz zaten.renkli kadındı.aksesuar severdi.her vazosu çiçek doluydu.evim ondan yadigar heykeller, tablolar, sehpalar,abajurlarla dolu. kızlarıma bu babaannenizden deyip,devredeceğim gün için heyecanlanıyorum:))

böyle anılmak ne güzel...!! toprağı bol olsun.tuana'yı biz başbaşa kalalım diye alırdı.aleyna'ya 3 aylık hamileydim güven annemi kaybettiğimizde. o çok istemişti doğurmamı.tuana 2 yaşındaydı bu yüzden ben telaşlanmıştım. ambulansla izmir'e giderken vedalaştı benimle..mavi gözlerini kısarak konuşurdu zaten.aleyna doğdu ama o göremedi.kız olacağını da bilemedi.göbek adı güven oldu aleyna'nın. tuana'nın ki de sema.annemin adı. iki dünür benim evde kardeş oldular yani:))

kayınvalidem demek gelmiyor içimden, o yüzden güven annem diyorum..bir güven daha büyütüyorum............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz