23 Ocak 2010 Cumartesi

balkondan al haberi:))))



öldürecek bu karşı balkonun sahibi beni birgün gülmekten. biliyorsunuz karşı balkonu siz. hani çorap ve insan şiirimin ilham kaynağı çorapların günlerdir asılı durduğu balkon:))) gece gözüm takıldı yine. baktım perdeleri çıkarmış, bütün camları gazete kağıtlarıyla kaplamış:))) baktım baktım hey yarabbim dedim, çıktım balkona fotoğrafını çekerken sokakta bir patırdı oldu yakalandım,herkes bakmaya çıktı camlara:))) dikizci gibikalakaldım.bende bozuntuya vermeden gazeteci edasıyla kavga edenleri çekiyormuş gibi yapıverdim. sonra girdim içeri, dedim ki harika şu gazete haberlerini bir zumla bakayım belki okumadığın, yada işine yarar bir haber falan vardır!! tesadüf bu ya, bende tesadüflere çok inanırım ya:)))) ama maalesef burçlar bile yoktu:))) zaten de ters yapıştırmış çoğunu. bu seferde halıyı unutmuş balkonda şştttt al şunu bak yağmur yağıyor diyemedim artık. herkesin aklı var fikri var öyle ya:)))) mahalle polisi gibiyim resmen:)))bu karşı balkonda ki insanlar o evde durdukca ya da ben burada oturdukca daha ne hikayeler çıkartırım şuncacık balkondan ben:))) zaten söyleyeceğim yöneticisine boyasınlar cephesini. bu ne böyle göz zevkimi bozuyorlar benim:))) o zaman belki heveslenirde itinalı asar çorapları falan kadın da!! bana malzeme çıkar mı bilinmez gerçi...

işte böyle canım arkadaşlarım.sevgiyle kalın..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz