9 Ocak 2010 Cumartesi

seni pamuklara sarmalar sararım..,canım ayaklarım..:)))







Vücudumuzdaki organlarımızın en hassas, duyarlı uçları ayağımızın altında yer alırmış. Bu noktalara masaj yaparsanız, ağrılarımızdan kolayca kurtulurmuşuz. Kalp ile ilgili uçlar sol ayak altındaymış. Demek ki ayaklar altında sürünüyorum şarkısı buna yazılmış:))) büyüdükçe anlıyorum:)))


Sinirlerimizin son noktası ayaklarda yani....Allah vücudumuzu öyle mükemmel yaratmış ki bu sistem ile bizim yürümemizi sağlamış bu noktalara her baskı yaptığımızda bütün organlarımız harekete geçsin ve düzgün çalışsın diye.. yani bize yürü yaaa kulum demiş:)) O zaman yürümeye devam..!!!

Ders diye lüzumsuz bilgiyle doluyoruz, zamanlıca ve detaylıca almıyoruz bu bilgileri okulda. Neyse.. yani ayaklarımıza değer verelim arkadaşlar. ovun, ovuşturun, ojeleyin fazla da şımartmayın sonradan ayaklar baş olabiliyor:)))

Aslında hep derim ben bu organlar portatif olmalı. Biri yüzünden hep beraber gidiyorlar ameliyata, çarşıya, tuvalete.... ne gerek var aslında:))) bilim adamları canlı klonlamaya başladı da neden bunu düşünemedi ki bunca zaman:))) aidiyet duygusu olsa gerek. Anca beraber kanca beraber... iyi ya madem... bir organ yüzünden, diğer sağlam olanlarda cefa çekiyor. Onu iyileştirmek için verilen ilaç, diğerine yan etki yapıyor. Yani bir kötünün yedi mahalleye zararı olduğu gibi. Adalet mi şimdi bu??? Neden bağımsız çalışmaz ki bunlar birbirinden?? Midem kötü diye, gözüm neden baksın pis hastane odalarına, kulağım niye duysun acı çeken diğer insancıkların iniltilerini? Diyorum işte portatif olmalı organlarımız. Belki tedaviye gittiklerinde, ait oldukları bedenleri özleyip, daha çabuk iyileşip dönerler..!!! nasıl ama dahiyane değil mi))))

Ayaklarınıza hemen bir patik yada sıcak tutan bir terlik giyin. Bağırsak ve mideyi üşütmemek lazım gelir. Zira ağrısı ve gazı çekilmez. Hem sizin için istiyorsam nağmertim. Kendim için istiyorum. Beni okumanız için, ağrısız olmanız gerekir)))

akılsız başın cezasını ayaklara çektirmeyin....,dertleri ayak altı edin...,mutluluklar ayağınıza serilsin:))

dostca kalın, hoşçakalın...

ŞİRİKA:

Sağ ayak baş parmağım…
Batıyorsun.!!!
Altına ne soksam , çıkarsam
Acıtıyorsun….
Batıksın SEN..
Dalmam lazım.
Ben denizi sevsem de,
Dibi sevmem….
Anlamıyorsun,
Acıtıyorsun…!!!!

NOTRİKA:

Anlamam ayak oyunlarından, topçu değilim ben…

Ayağına gelen fırsatları, elinin tersinle ittirme…!! Eller tutmak içindir, tersi tokat içindir..!!!

GÜNÜN ŞARKISI: ayak sesleri (leman sam)



Leman Sam-Ayak Sesleri
Yükleyen aisheist. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

6 yorum:

  1. çok ii yazı tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. resimdeki ayaklar şu ayak güzeli seçilen manken vardıya hatırlayamadım ismini google amcadan bakmak lazım onamı ait

    YanıtlaSil
  3. ben netten zannetim gerçekten resmi google amcada varya ordan aldın zanettim artık google amca bu sayfadan alsın en güzellerin başına koysun )))))

    YanıtlaSil
  4. Uffffff ki Uffffff yaaaa muhtesem cook guzeller tatlı ayaklariniz karamelli lolipop gibiler bakımlı Sexi çarpıcı etkileyici gözalıcı biblo gibi

    YanıtlaSil

yorum yaz