26 Ocak 2010 Salı

aşk bitti..,yapı paydos:)))


GETİR BANA..!
ben gidersem...
sende hayat devam etmez....EDEMEZ...
buna kıyamazsam......,
bende etmez..,edemez..,edeeemmezzzz!

benlikte renkler,
senlikte yoklar...
gidiyorum BEEENNNN!!!!
yok kal da,,,,, gellll....
olanca yokluğunda..,
kaybettiğin beni.., bul da gel.
hatta bulmakDa deil,
beni, bana al da gel.......................



KAFASIZ ADAM:)
sensiz bir an yaşar mıydım sanıyorsun???
seni seyredebilirmiydim ????
severken.........

şimdi seyrediyorum
rahatsız sevişmelerini.........

sana....
bana bak derdim!!
sevişirken....

inadına bakarsın artık...!!!
beni görmek istercesine.)))
kimeyse kime....

sen sahip olamazsın!!!!
çok geç...
sahibin de olsun istemedikçe...
kelepçeli sahiplenilişine...
KIVRAAANNNN...
başını her pencereme kaldırdığında..........................
bensiz......
KENDİNE İYİ DAVRAN......



ŞEYTAN
bütün bildiklerim yanlış,
edindiklerim yabancı,
tecrübelerim vesvese yani...
DİYORSUN??
beni yanıltma ŞEYTAN!!!!

BİLİYORUM bende görev yapıyorsun....
ama uğraşma benimle!!!!
çünki,,,
YANILTAMIYORSUN..
2006

bitenin ardından sitemsiz durulur mu?? siz hiç şeytanla dans ettiniz mi:))) ben ettim..beceriyorum diye de şaşıp şaşıp kaldım.. bu arada baktım ne seyirci var, ne alkışlayan,,,,vazgeçtim..!!! dansıma melekler ülkesinde devam etmeye karar verdim:)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz