7 Nisan 2010 Çarşamba

VANTİL BAHTTAN ŞİRİKALAR...)))


İMKANSIZ
Menopozdaki kadının orkid alışı gibi
Lüzumsuz
İğdişten çocuk istemek gibi
Umutsuz
Dilsizin konuşması kadar
İmkansız
Bu aralar ben kendime Fransız:))))


YARIN
Ha Salı olmuuuşşş,
Ha Çarşamba yarın.
Söylüyorum yine de madem;
Perşembe yarın.
Bana lazım olan YARIN..!!!
Günü fark etmez.
Hala Cuma deyip durma…!!!
Günü kurtaran sendin,
Yarına yatırım yapan ben..!!!!
Karar verdim ;
Pazar yarın……))


BEDEL
Bedel ödemem gerekirse günün birinde,
Aşkın günahı olsun sorulan…
Çarmıha gersinler, taşlasınlar,,,
Ben güzelliklerini zırvalayayım ölürken……


BİLMEZ Kİ
Sağnak benim adım
Yellenme benimle,,,
Islaksın zaten
Zatürre olursun..!!!
Gir kurulan önce….


NE DERSİN
Ne dersin,
Ne yaparsın seyretmekten sıkılırsam seni?
Ben senden daha iyi oynarım aslında.
Ama öyle çok gelen giden var ki bana…
Ne sana sıra geliirrrr, ne de oynayacağım oyuna..
Sen yalnızlığa oynuyorssuunnnn
Ben kalabalıktan oynayamıyorum.!!


KISKANÇ
O beni hiçbir zaman güzel anlatamaz sana!
Sen de aşık olmayasın diye bana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz