10 Nisan 2010 Cumartesi

ÇIPLAK ŞİRİKALAR...


ŞANS YOK
O kadar şanssızım ki
Sinek olup uçsaydım,
Shelltoxla öldürürlerdi
Kelebek olup uçsaydım,
Ömrün kısa derlerdi
Kuş olup uçsaydım
Beyinsize çıkardı adım.
En iyisi uçmaktan vazgeçip bir yerlere konayım)))

TEŞHİRCİM
Ben sol gözünün, son kirpiğini severken,
Üst dişlerinin, tırtığını ellerken,
Çenende ki gamzenden öperken
Son fırtta, izmarite eziyetini seyrederken,
Bacak sallamana tatlı sitem ederken,
Sen rakını masanla şerefelendirirken,
Mırıldandığın her nağmeyi, tebessümle dinlerken,
Yoksa
Küçük bir teşhirci miydin sen????


PERVASIZLAR..
Amaç; derinlere dalıp, mercan avcısı olmak değil,
Kıyı da bile sevmem yüzmeyi..
Serinlemek benim ki….
Kimilerin ki ıslak görüntü…,
Daldıkça poponun verdiği övüntü,
Deniz işte bence….
Kumuyla, çakılıyla, dalgasıyla.
Kumsal da dolu, su da…
Ne kararan vaarrr, ne serinleyen!!!
Niye verdin bikiniye bunca parayı be kadınnn???
Sen niye dalıyorsun vurgun yercesine derine??????
Kime neyi ispattır amaç????
Niye kullanıyorsunuz bu suyu, bu kumsalı pervasızca….!!!!


TASTAMAM
yakışıklı, iyi, güçlüyü de geç
hadi buldun;
pasif işte hayatın bir yerinde.
Seni görünce sana güçlenmiş adamcağız.
Diyor ki; neyin eksik?
Verdiklerine tamammm, senim eksik…!!!
Yani benim eksik.
Benim bu !!!!! diyeceğim adam eksik.
Benle tam olan tamam,
Beni tamlayacak isim eksik.
Tam yapmak değil artık,
Tamamlanmak istiyorum.
Meram anlatmak tamam da,
Anlayan eksik.
Kata kata eksildim ben,
Arta arta taşmam eksik.
Anlamak herkeslerde tam da,
Uygulayan eksik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz