12 Nisan 2010 Pazartesi

NE BUNUN ADI ŞİMDİ HIII?????


Ben iyi bir gözlemci ve sıkı bir takipçi olduğuma karar verdim. vallahi övünmek değil bu.Dedektif olurmuş benden. Birazda kalbim saf mı ne?? arasam bulamayacak olduğum şeyler geliyor önüme hayrettir….

Korkak yaşayanlara taktım şimdi de kafayı. Ne kadar aciz görünüyorlar. Yemeğimin üzerinde ki böcek gibiler aynı….. birbirini kandırmaya çalışan insanlar sinsilesi.

İyi bir facebook kullanıcısı olduğum kesin:))))) bakıyorum biri, diğerinde bir şey beğenmiş, ya da yorum yapmış ama kendi profilinde gözükmesin diye de silmiş….!!!!! Neyin samimi şimdi senin??? Beğendiğinden bile şüphe ederim. Maksat kendini ona hatırlatıp dikkat çekmek mi??? Kendinden kaçak zavallıcık işte..!! sayfa senin, zevk senin, beğeni senin…madem korkuyorsun neden yapıyorsun??? Hadi diyelim eşin kızar, kızın kızar, sevgilin kızar ve onu çok önemsiyorsun e beğenmeyiver be kardeşim…. Ne şiş yansın ne kebap iyiymişti bu))) kendini doğru ifade edememişsin demek. sana güvenmiyorlar ki siliyorsun. ya da yaptığının FARKINDASIN sinsi..:)))) korkuyorsun.ne kaldı geriye samimiyetsizliğinden, yalancılığından, cılkını çıkarmandan başka???? Ne kendini yaşayabiliyorsun ne seni başkasına yaşatabiliyorsun. Bizim buralarda şahsiyetsiz derler böylelerine. Güven vermezsen iplemez kimse seni…

Cesur olacak insan dediğin..!! cesur ve yalın, doğal, duru…inbox çapkınları…ne kadar yavan gözüktüğünüzü bir bilseniz…bütün gününüzü ona buna dolanarak geçirip tam çıkarken karınıza, sevgilinize ithafen de bir şarkı paylaşıverirsiniz…..onu sevdiğinizi düşünsün bakarsa profilinize diye.. bu devir de yuh yaniiii. Prematüreler…

Hayatın içinde de vardır ya hani; 1 saatte sinsice ve de pisce işini görür sonra gider kalabalık bir yere oturur, inkar etmek için……vallahi istersen sor bak diyecek. hay kalıbına senin salak….sen salaksın da zaten kimsede seninle ilgilenmiyorken bu haller ne böyle… yazık yazık bu kadar da kendini geliştirmez, onarmaz mı insan….yaş 20 değil ki öğrenir hadi deyip opsiyon verelim…!!! Ciğeri 5 para etmez, kediye versen yemez..!! hayattan bir şey bekler…. Beklemeeeeeee… önce hayata ver!!!!! Söyle kurtul, yap ama arkasında dur… bu böyle desinler, kabul edip sevsinler. Arkandan amannn ssss…tir et şunu demesinler be arkadaş… nasıl da yedirirsiniz kendinize??? diyorum ya deve kuşu gibi bunlar, görünmediklerini sanan şirretler..Ben iyi ki erkek olmamışım haaaa mostralık duracakmışım demek hayatta.

Sonra diyorlar ki neden selam vermiyorsun?? Ben iyi insan koleksiyoncusuyum. Sen ancak birkaç seferlik malzeme olursun bana başka ne verebilirsin ki tutayım seni söyle??? Neden mide mi bulandırıp sana iyi olmayı defalarca anlatmaya çalışayım?? Seninle dolaşıp neden utanayım?? Solumda sıfırsın,,, sağıma geç…!

Benim arkadaşlığımdan keyif alan herkesin bir karekteri var, duruşu var, samimiyeti var. En çaresiz anlarında dürüstce anlatmaları var. Yürekleri var..!!!! kalpazan da severim önceden söylerse söyleyebildiği için..!!!!! hırsızı da severim üzüntüyle ve pişmanlıkla itiraf ettiği, af dilediği için. Savunurum hattaaa …. Ama sen???? Ömrün boyunca solda sıfır kalacaksın bu durumda… yazık çocuğum sana… aç tavuk kendini buğday ambarın da görürmüş dedikleri sen misin yoksa???? Vallahi çok yazık…. YAZIK sana…

Film gibi geliyor bana. Senaryolar falan hikaye değil gerçek yahu… hayal gücü yok yani içinde. kötü olan kötü oluyor, kötü davranıyor, kötü kalıyor, kötülük yapıyor. Neden tercih edilir kötülük bilemedim bunu.Ben böyle insanları hayal edemem ki. aklıma gelmez. Profil sayfam açıktır. Saat kaçta ne paylaştığım, kimin nesini beğendiğim, kiminle arkadaş olduğum yazar. Neden sileyim ki kimden neyi gocunacağım….kimden neyi saklayacağım??? Açık, şeffaf, olduğun gibi olmak varken korkuyla, yüzsüzce ve salakça bu zahmet çekilir mi bee??
Ne kardeşim derim, ne abim derim, ne arkadaşım derim, unutur geçerim böylelerini. Zarar verirler çünkü. Yalan iliklerine işlemişse, kandırmayı hüner sananlar bunu hep yaparlar. Aman benden uzak Allaha yakın olsunlar….. Allahın selamını verir geçerim o kadar. Elimde

bir sihirli değnek olsa insanlık namına yapılacak çok şeyler geliyor aklıma….çok kızıyorum arkadaşlar ben yalan dolana……ikiyüzlülüğe, inkara………………….bunlar genelde boğa ve balık burçlarından çıkarlar. Tanımadıklarım kızacak ama tanıdık boğa ve balıklara hep söylemişimdir bunu. Bu benim saptamam tabi ki. astrolojide gerçeği var mı bilmem.

Yurdum insanı davranış bilimleri bölüm başkanı olmak istiyorum))

1 yorum:

  1. harikacım yine döktürmüşsün.bu yazdıklarınla mesajın herkese gitmiştir.. umarım bu yazıdan sonra desarj olup,rahatlamışsındır.az kaldı ibibikler öter ötmez ordayım.. perşembe sabah yola çıkıyorum. akşamına ordayım... sen sevgi kadınısın..içinde iyilikten başka bir şey yok.ben seni çok iyi anlıyorum.benim için önemli bir arkadaşsın..seni çok öpüyorum..selamlar

    YanıtlaSil

yorum yaz