11 Nisan 2010 Pazar

OKUYUVERİN GARİ....:))))))))))))))


Öyle neşeli bir Pazar kiiiiiii tanrıma teşekkür ediyorum bu yüzden)) facebookumu açtım demin. Ana sayfada Zekai’nin bir paylaşımını gördüm. Adı GARİ DE GARİ))))) bir düğünde bu şarkıyla 3 dk da bir sıtmaya tutulmuş gibi oynayan insanlar……. Yuvarlak yapıp ortaya doğru bir an da sıçrayarak, coşkuyla, deli gibi toplanıveriyorlar…. Şarkı sözünde eğlenceli hiçbirşey de yok üstelik))) ben bunu seyredip kahkaya boğulurken Zekai Muğla yöresinden olduğunu söyledi….. Moğollar söylemiş bu şarkıyı ayrıca. Yurdum
insanı yahu biliyor eğlenmesini….. değerlendiriyor, eğlenceye dönüştürüveriyor. Komik mi, bu mudur diye düşünmüyor… deşarj olabiliyor. Bizi oyuna kaldırsalar ben o ciddiyetle oynayamam şahsen))))))))))))) oynamak ne kadar güzel bir şey…. Kurtulayım ben bu ağır ablalıktan…))))) bu hafta yapacağım ilk iş bir yerlere gidip deli gibi oynamak olsun…. Ne derlerse desinler…. YÖRESEL deyiveririm gari)))

Kolbastıyı da ilk seyrettiğimde çok hoşuma gitmişti… ne efor nasıl bir deşarj..??? Karadeniz yöresinin her oyunu hareketlidir gerçi ama bu Muğla beni çok şaşrttı…!! Ege çünkü efelerin diyarı… vah ki ne vah torunlarına… dedeler görse ne yapardı acaba????

O kadar çoklu kültürümüz var ki, bunu değerlendiremiyoruz ona yanıyorum… ben türkülere de çok gülerim… manda yuva yapmış söğüt dalınaaaa…!!! Ba ba baa söyler söyler eğleniriz bir de.yavrusunu da inek kapmışmışşşşş amaaanınnn amannnn) Hele bir de geçenlerde duydum bir türkü entarisi ala benziyor, şeftalisi bala benziyor diye)))))))))))) bu nedir abi yaaaaa…. Eskiden rütük mütük duymuyor muymuş bunları????? Safiyem’e karyola dar gelir varrr o hoooo düşündükçe bir dünyaaa sabahlara dayanamam Osman aga’ yı da unutmayalım kulakları çınlasın)))))

E hadi gari bu yazı bitsin))))))) herkese bol eğlenceli bir Pazar diliyorum….!!!

Sevgiyle kalın




Gari de Gari (Kop Kop) mu�la
Yükleyen forumdolu. - DiÄ�er komik videolarını izle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz