30 Nisan 2010 Cuma

BÖYLE YAŞANIRMIŞ HEP AYRILIKLAR......





Biz ne güzel bir aileyiz…. Ayrılıklarımız,, kendi payımıza düşen yalnızlıklarımız, yokluklarımız olsa da, kötüsünü birbirimize hissettirmeyen, her hangi bir durumda hemen kenetlenen, saygı, sevgi dolu…. Bir daha, bir daha gurur duyuyorum,,, mutluluk ve şükran gözyaşları akıtıyorum,, şanslı olduğum için kendimi ayrıcalıklı ve ödüllü hissediyorum.

Çocuklarımızın ne zaman temsilleri, seyahatleri, toplantıları olsa hep beraber hala büyükbaba, dede, baba, anne toplanan….ilişki ve bağlarını hiç koparmamış, nadide bir aile olarak görüyor ve yaşıyorum.

Canım kızım Tuana bugün okul gezisiyle Almanya’ya gitti 7 günlüğüne. Bu bizim ilk ayrılığımız. Benim zaman zaman 3-4 günlük seyahatlerim olmuştu hep. Biliyordum evdelerdi ya da hala veya anneannelerinde….. ama bu ilk göz ağrımın, bizim evden gidişi. Yılların ne kadar çabuk geçtiğini, ve daha da çabuk geçeceğini, bir gün gittiğinde, yatağında artık çok nadir yatacağını düşünmek …….. onun büyüyüverdiğini idrak etmek….boğazımı düğümlendirdi. Biliyorum arkadaş grubuyla çok eğlenecek, bir sürü anıyla dönecek ama…. Ama işte… ilkler hep böyle buruk demek. şimdi bilmediği bir evde, bilmediği insanlarla, bilmediği bir yatakta 6 gece geçirecek benim kara kuzucuğum...öööffff,,,

İç sesim rahat durmadı bugün. Daha nelere alışacağıma dair....katı durmaya çalışıyorum ve neşeli. Canım eve girmek istemiyor bu akşam… sanki 7 gün geçmeyecek gibi. Ne sersem bir duygu. 2 sene sonra üniversiteye gittiğinde ne yapacağım ben??? Biz 3 ümüz büyüdük. Hatta ben en küçükleriyim. Beni bırakırlarsa yaramazlık yapabilirim)))))). Onlar beni dizginliyor, kök saldırıyor. Hayatımın doğruları…. Evimin neşeleri,,, biricik arkadaşlarım…

Hani utanmasam ne üniversiteye yollayacağım, ne de evlendireceğim onları))) çok bencilce di mi???? Peki tamam madem. ALIŞACAĞIM…bunlar mutlu yokluklar..!! göz göre göre nelere alışmadık, sineye çekmedik ki????

Aahhhh harikacım,,,,, hem yolun uzun, hem işin zor…!!! Kolay gelsin bana…

Sevgiyle kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz