18 Nisan 2010 Pazar

TAKILDIM GİDİYORUM, BAHTIMIN CAFESİNE……. TAKIL CAFE…!!!!








TAKILDIM GİDİYORUM, BAHTIMIN CAFESİNE……. TAKIL CAFE…!!!!

Bugün kalkar kalkmaz taktım pembe güneş gözlüklerimi, dünyayı toz pembe göreyim diye, geldim TAKIL CAFE’ye kahvaltıya..Ani kararlar verdiğimde hep doğru karar veriyorum.sahibi DOĞAN yeni başladı kahvaltı vermeye.İyi de etmiş. Ne ararsanız var. Envayi çeşit; gözleme, poğaça, yumurtalı ekmek,salçalı sosis,kızartma çeşitleri, DOĞAN’ın kendi el yapımı, tarifini sakladığı lezzetli mi lezzetli zeytinyağlı mezeleri, menemen, yumurtalı patates, sigara böreği,zeytin ve peynirin envayi çeşidi,salçası, balı, reçeli….. gözüm doydu her şeyden önce….lezzeti de yerinde olunca daha ne isterim.üstelik 8.50 lira. Kordon sefalı, en bol çeşitli, en lezzetli ve en UCUZ yer. Sohbeti, manzarası, gelen geçenle lak lak da cabası.

Akşamları gelirim ben TAKIL’a. Tam küçük bir bizbize meyhanesi gibidir.Biranın da en ucuzu burada 3 lira büyük bira…diğer alkollü içeceklerde var. Zaten mekanın müşterileri tanıdıklar olunca rakı müşterisi demek daha doğru olur.

Bu seneye bayağı özenmiş Doğan. Gün içinde Burak usta’nın nefis dönerini de bulabiliyorsunuz. Tavuk şiş, kokoreç, midye tava, balık ekmek, hamburger, cips, ayvalık tostu,gözleme, şinitzel…!!! Çeşite bakın hele… sabahtan, akşama kadar sizi çeşite ve hizmete boğan bir mekan. Çanakkale’nin kordonunda…,mis gibi hava, boğaz manzarası…TAKILIN TAKIL’a…..

Hazır buraya gelmişken ve bu kadar hoşlanmışken bloğa yazmadan edemedim. Kablosuz internet bağlantısı da olunca bir jestte ben yapayım istedim.

Bu mekanı bütün arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ediyorum….sabah 06.30 da başlıyor kahvaltı servisi. Geceleri de sizin muhabbetinize bağlı kapanış vakti. Söyleyin bana insan daha ne ister??? Ben doğru adresteyim….sizi de beklerim))))))

İYİ PAZARLAR….SEVGİYLE KALIN..!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz