9 Mart 2010 Salı

tüm hakikatlerin gerçek olsunnn:)))) doğduğunda tüm melekler yanında, dileklerin gerçek olsun.DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.





ceniniimmmm..... iyi ki doğdun demeyeceğim. çünki daha doğmadın...!!!! sen dünyama geldin ama dünyaya gelemedin. şimdi kendi dünyanda, seni, bende misafir etmek için sabırsızlanıyorum:))))) kanaviçem, iğne oyam, türkan şoray kirpiği motifim.... okyanus dibim, derinim.... varlığın en çok bana armağan oldu dünyada.susturdun da çoşturdun da...DOST dediğim,kelimenin anlamını kana kana içtiğim,ilk sende edindiğim,biriciğim. saklı gizlim:)))) fedakar melankolim....kelimelerimi dansettiren karakuzum....seninle dertleşmek,seninle gülüşmek,tüm bunları yaparken küçük notlar tutmak...birbirimizin mesaj kutusuna bıraktığımız içimizin çığlıkları,şaklabanlıkları... günün birinde, seninde dediğin gibi sırf bunları senin için derleyip, okumayı öğrenmeye başladığın ilk doğumgününde vereceğim sana:))))))

defterim telefon konuşmalarımızın komik notlarıyla dolu..senin sözlerinden...;

-tteeyy teyy teyyy!!!! hheyy sizleeerrr...,SİZSİZ sizlerr,,hadsizlerrr,tiniyetsizleerrr,terbiyesizleerrr:)))))) asimetriklerr...biz ADİ ve ANİ değiliz. biz AHESTEyiz....ama seviyoruz gerizekalı teferruatları:)))

ve yine sana yazmışım bak:)))notrikalarımdan;

-sen benim duvarımsın,
arada bir yazdığım,
arada bir çarptığım,,duvarım.....
ve ben seni hep eskiye boyuyorum.
neyse ki
cami duvarı değilsin
işediğim:))))

altında telekinezi var açıklamasını not düştüğüm..merak et yazmayacağım buradan:))))ve devamı,,, pablo picasso'nun, van gogh ve monet'ten farkı:))))salvador dali'yi okurken de bizi bulmuşum.biz CATALON'luyuz diye not düşmüşüm.limitsiz secret kitabında sayfa 80 ve 81'i filiz'e oku demişim.altında da ayva tatlısının tarifi var hahahahaahahahah.onu da sana sormuşumdur muhakkak.kübizm empresyonist,tezhip ve minyatürde bunlardan senin de hatırladığın bazıları:)))))) senin hayatın detaylarda saklıdır.kalabalıktır ama karmaşık değildir.oya gibidir,falların bile.meydan larousse'im benimmmmmm..!!!

bak bu da facebook ınbox'dan;

Harika San 05 Aralık 2008, 19:11
bir yerde okumuştum erkekler sol lobu kadınlar sağ lobu kullanırlarmış, ve sadece işlerine gelince diğer lobu kullanırlarmış. eğerki kişi iki lobu da aynı anda kullanıyorsa kesinlikle yaratıcı bir birey oluyormuş. fakat 2 lobu aynı anda kullanan kişilerde manikdepresif gibi sinir hastalıkları daha sık görülüyormuş. sanırım nedeni kişiliğin hangi alana kanalize olacağına karar verme aşamasında yaşadığı gelgitler.

yaaaa ejnebim benimmmm böyle işte yaz yaz bitmez...her yerde, her zaman, uzaktandan da, sımsıcak bir sevgi ve şefkatle sürdürülebilen dostluğun iki farklı,YÜCE:)))))karekterdeki örneğiyiz biz.beyinlerimizi uçurmaya dönüştüren,klasiklerden.uzun uzun birbirini dinleyip,neye ağladığını unutturabilen,varlığına emin olma duygusunu sonsuza kadar bildiğimiz,içimizde var olan kuvvetli duygulardan ve bunu birbirimize hatırlatarak ,güç alıp yola koyulduğumuz,yolda yorulduğumuzda bir yudum suyu paylaştığımız,birbirimizde nasıl göründüğümüze değil, hayatta nasıl göründüğümüze dair AYNA olduğumuz..öyle birşey varlığın. yani seni anan benim için doğurmuşşşşş:))))) hamurunu benim için yoğurmuşşşşş..

işte bu yüzden varlığını olanca bencil duygularımla sonsuza kadar istiyorum.bu doğmamış halin çok hoşuma gidiyor aslında. hayatı kendin için yaşasaydın belki bende bu kadar olamazdın. ama şimdi bencilliğimi bırakıp doğmanı istiyorum.kendin için yaşamanı ve sonsuza kadar mutlu olmanı,kendincelerini yaşamanı. seni çok seviyorum yufka yürekli canım arkadaşımmmmmmm.SENİ ÇOK SEVİYORUM... ömrünce bu cümleyi duy herkesden ve sende söyle.....

tanjant'ından sevgilerle:)) : (Birim çember üzerinde, orjinden tanjant eksenine doğru çizilen doğrunun altında kalan açıdır. 90 derece ve katlarında tanımsız olur.)

HAAAPPPYYYYYY BBİİİİRRTTHHHDDAAYYYY TTOOOO YYOOOUUUUU

1 yorum:

yorum yaz