23 Mart 2010 Salı

müsvettelerde kalmış , müsvetteler:)))))



37 YAŞ

Hiç düşünmemiştim;
Asil ve görmüş nankörle,
Bulmuş ve hazmedememiş mikrobun farkını.
Vay be 37 yaş…..
Gel bu sefer
Benim
Adi, hain,vicdansız insan görmemişliğimi aş…!!

not: kimdiyse bu ayağını sürümüş körolasıca:))))

ÖÖFFF

Bıktırıyorsun.
Bıktırsan iyi, lanet ettiriyorsun.
Sonra oturup arpacık kumrusu gibi düşünüyorsun.
Sen ne samimiyetsiz,
Ne insanlıksız, ne fikirsiz,
Ahmak bir lavuksun….

KARARLI

Hava kararmamakta,
Gün, gece olmamakta,
Bende ağlamakta ısrarlı bu gece.
Beynim susmamakta,
İçim akmamakta,
Özlem gitmemekte kararlı bu gece.
Ama
Gönül sevmekte,
Ten istemekte,
Ben amansızca beklemekte kararsız bu gece.

SANDIM

Seni sevmekle başlayacak sanıyordum her şeyi
Demek seni bulmakla bitecekmiş.
Belki benim istediğim bunlar değilmiş.
Her şeyin büyüğünü sevdiğim doğru,
Ama ya gözümde büyüttüklerim?
Rakımın son yudumunda tanısaydım bilirdim seni;
Büyük gelmezdin gözüme..
Demek ki cin içtiğim bir geceymiş…

OLMUYOR

Aşağısı kurtarmıyor,
Denk gelişler mi bunlar?
Ya ben arızadayım ya hep arızalılar…
Hastayım, hastasın, hastasınlar
İyileştiremiyorum
Türü değişiyor mikropların o kadar….

DÜĞÜM

Düğümledim işte tişörtümü
üşümeyeyim diye….
Biliyorum düğüm yapmayı bende bak….
Üşümemek garantisiyle….

OTURMA

Tam sırasıydı yanıma oturmanın!!!
3 taburede rezerveli,,
Tadı da olmadı bu yalnız rakının,
Sigaramın dumanı zaten efkarlı,
Git başka yere otur be delikanlııııııı……..

ISINAMIYORUM

Ne havadan, ne odadan.
Isınamıyorum…..
Yüreğim ısındığında üşümüyorum..
Bak bana, ya ben bakayım
Mum ışığım..
Ya aydınlanırım ya daim olur karanlığım,
Gerçi çoğu kez yanılırım.
Olsun…
Isıt beni mum ışığım….


TENHADA

Gürültüden tenhaya çekme beni.
Tenhalarda göremem ben seni.
Senin zevkin;
Benim bedenimde,
Ruhumda değil ki!
Bendeki;
Sende ki inançta bil ki…
Benimle eğlenilmez, yaşanır.
Eğlenilir bazen ama cayılır.
Kim ne isterse varım da….
Ben kural koyunca, yürek yok benim yanımda.
Bencillikte de olurum,,,,, giderken el sallamasını bilene..,
Hep benden olursa bu dünya,
Erkeklik kime kaldı yaaaaa????


DUA

Geçici ve yalan mutlulukların adamı;
Kendini mutlu sandığın her gecenin sabahında
Yalan kadın ve zamanların
Daim olsun…
Ruhun yalan zaten,
VARSIN ADIN YALAN OLSUN.
Bu seferde benden olsun….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz