20 Mart 2010 Cumartesi

aşka yatkın, aşksızlara şirikalar..:))))




RADYO

Bak diyor ki radyo;
Güzel kadınlara şarkı söyletmeyin.
Düşündüm;
Bütünlemiyor birbirini,
Kadın, güzel ve acı.

AH

Heyy sen
Duyarken kulak tıkayan,
Görürken gözlerini kapayan,
Sennnn,
Aldığı nefese burun tıkayan,
Küçük dilini de önceden yuttuğundan,
Kör ol, sağır ol, geber şimdi anlatamamaktan….


İŞARET DİLİ
………………………… suskunluk..
??????????????? peki ama neden?
…!!! , ….!!!!!, ……! Anlatıyorum yaaaaa…!!!,
…………..!!!!?????? anlamsız izahlara susmaaaa…!!?
;;;;,….;;;,,,!!.......... sonradan görmüş müsün, görecek misin daha
da bilmem
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er gelen geç, geç gelen er gitsin benden


MUKAYESE

Şehir aynı şehir,
Baktığım pencerenin sahibi farklı.
Yıllar da farklı .., bir tek aynı olan manzara.
Bir de içim…!!
Aynı kalmış geçen zamanda.
Kıpırdanan ışıklardan zevk alsam da,
Minik dalgalarla heyecanlansam da,
Kayan yıldızlardan dilek tutsam da,
Annemin penceresinden bakmak gibi değil,
Bu adamın penceresinden bakmak hayata……


SEZON 24.02.2004

Ne demek o?
Nasıl bir şey?
Bende yok bundan.
Ne açılıyorum ne de kapanıyorum…

BİZ BİZLER

Yaşananlar, yaşatılanlar,
O anlar, an be an, gün be gün…
Sen ve ben,
Sizler
Siz ve biz
Ve
Geriye kalanlar…!!

TEPKİ

Daha neler,
Kaç kadeh,kaç satır?
Hepsi güzel şeyler.
Hissede hissede,
Mutluluk ya da keder.
Bazen yazıp, bazen içiyoruz ya,
Ya da kusuyoruz ya…..
Tepki veriyoruz en azından
Bu da güzel….

GÜFTE DEĞİL

Şarkı sözü tadında da yazarım
Ama şiir olsun istiyorum.
Dinlensin diye de uğraşırım.
İşitilen unutulabilir,beste kötüyse.
Ben okunup, ezberlenmek istiyorum.


AKILLI

Kaz gelecek yerden, tavuğu esirgeyip,
Son pişmanlıkla yumurta başı bekliyorsun.
Hayvan dilinden anlarım deyip,
Yanlış anlıyorsun.
Heyyy sansaarrrr…!!!
Çekil de kuluçkaya yatsınlar…

SEFA

Adı balkon sefası.
Ya çiçekli örtülü masadaki, sandalyede oturanın kalp acısı..???
Dinmiyor etraf seyretmekle sancısı


şiir dediklerimi toparlayayım birazda. bunlara da bir isim bulmalıyım. harikanın notları notrikalarsa, harikanın şiir dedikleri de şirikalar mı olsa acaba:)))) ben bir kahve daha içeyim. belki aklıma birşeyler gelir...!!

sevgilerrr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz