8 Mart 2010 Pazartesi

düşüncelerim,protokol problemi yaşıyorlar beynimde....:))))


***sen kendini bul getir...,ben muhakkak tanırım.
***yazıyorum yetişircesine,seviyorum kendimi yakalamayı..
***kendimi sakladığım yeri unuttum,kaybetmek değil benim ki:))
***sadece yıldızlar görebilir..!! gece ol..
***sebep edineceğine kendine, yapamadıklarını edin sen!!!
***kuş beynini kapan,gelip bende uçuruyor. nedendir:)))
***kapıdan kovma nefretle...kabahatli olursun..,al içeri suç işlet,inan haklı olursun:))
***dekoltemsin sen benim:))
***özgürlüğünüze sahip çıkmazsanız,el değiştirir.
***önde olmak güzeldir,arkandakilere de güvenirsen eğer..
***telaşlı tavırlar içinde,endişe teşhircisi:)))
***inanılır gibi değil,sahidenler...
***gel de anlat bir sürü naylona, kese kağıdı olmayı........
***füme degradedir en sevdiğim sabahlar..
***boşaltmak lazım yürekten..yer tutanları.insan yayıntısı istemiyorum.
***kendime kadarım.
***beni 500 yapmak için ikiye bölmek lazım:))))
***idareli kullandık tüm yetmezleri..
***huzur;iki ayaklı olup,bir gece vakti,ansızın gelmez....
***itinasızlıklara,itirazsızca susuyorum...itinayla

NOT: zamansızca yazdıklarımı,zamanlıca paylaşmak günümdeyim...notrikalarım benim.yazıvermişim öyle dağınık.derli toplu dursunlar gözümün önünde şöyle:)))

sevgilerrrr....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz