14 Temmuz 2013 Pazar

yarısı uyuyan dünyammmm ,,siz de iktidar kim?? :)

***yazmak bitmez... hazırlıktA... yazılanlar değişir... mezun olunca...
***namaste..... saygıyı ,inceliği, duyarlılığı, sevdayı bilen herkeslere.... namaste....aldatmadan sevenlere...
***bu yol gidene kadar çekilmez...ama uyandıktan sonraaaaa ,tadına doyum olmaz...
***öyle an gelirki.... tüm geçmişindeki adamlardan özür dilersin.... hatta ağlar özlersin..
***daha çokları olanın dahadası olunmuyor....
***ve tenezüllü ise insan... vicdan anlatılmıyor....
***geçmişine sarılırken, tercihin,virgül ise,,, noktanın ahı çıkar herkesten........!!
***neyse ki rab ,insanlara sabır vermiş,,,seyredebilsin diye de... ne önemi var ki gurur duymak varken ,utanmanın.. dimi...
***allah bazen sabrını denemektende vazgeçer,,, gösterir tüm aşağılık şeyleri... hala görmüyosan.....eğer..söylenme..yaşa müstehak olan herşeyi
***padişah yatıyo içeride amk... ata takılan bok torbası gibi...
***bedel ödemeye ,g...tü yetmeyenlerin ahkam kesmeye hakkı yoktur...!!
***gevşeklerde salınır düğümler.....
***boş gelip hava almaktansa dolu gel boş al...
***ayyy bi zenginlik içindeyim,bi zenginlik içindeyim anlatamaammm... anlatmıcam zaten :))
***yaşlılık işte,,, geç vakit acıkmak,az uyumak ve hep UYANIK olmak ...:))
***hımmmmm geceye sade uyku borcun kaldı ise uyuıyver :)) şehrin içinde ve denizin üzerinde... içinde yaşayanların dışında...
***şimdi ,,bi vakit sonra ,şöle oluyo;; ne olursa pek iyi oluyo :) < hem de ötesi..
***eğer yine sen toplayacaksan ; içine yayıntı yapma emi dedi içim :)
***birazcık akıl olsa dedim ; üst başta....
***ben habersiz yapıp haber vermeeemm... haber verip yaparım.... ütopya farkı.. inkarsız..
***Temmuz
al ,almasına da...... ne çaldın birader...?? kıt mı kaldın ???
***''ama vallahi 4 kere evine gittim hiç öpüşmedim.... '' :)) yalan türünü ve atanın yaşanı bulunuz...?:)) büyük çıkarsa tükürünüz....!!!
***hal böyleyken... bunlara iktidar adamlar.... her daim kazanır... karısı kurnaz olanın sırtı ,sırıttıkça yere gelmez miriiim......
***içimden gelen, içimden geçenden nettir...
***her biblo,yakıştığı yerde,iki kere güzeldir...
***güçlüdurursun,gücüniçindenmütevellittiryıllar eskitmiş yada bilemiştiryapmak ve yapmamak arası kalır durursun;iki dudağının arasındaolanları
***üzgünüm aynı boylarda bir erkek arkadaşım var artık.. bana 500 tl verdi... şimdi orospu da diyebilir........
***kimi müstahakkını kimi de layığını yaşar,,, her ikisinde de seçim yine kişiye aittir..
***hiçbir güzelliğin, benim için mahsuru yoktur...
***bu had bildirmecelerden bıktım usandım :)) ama dinlenmem lazım...
***seven adamlar kan revan içinde uyanırlardı... hissetmekten.. o sebeple vicdan yapmadı artık kadınlar..:) hep gerekenler yapıldı..
***ruhun dolu,bedenin rahat, güvenin tam ,uyanıyorsan sabaha.... aalaaa ne istersin ki daha başka.. şükürler olsun güzel rab...şükürler olsun..
***kimi hata yapar müptezel olur suçundan....kimi doğru yapar müptela olur mutluluktan....:)
***cesaret meselesidir yaşamak.... gösteri haline getirisen,soytarılık olur adı... ya da adını sen koy..!!!
***artık istesende olmaz o oyuncak,, çalmıştır öbür çocuk hevesle... ve kıymet bilerek..
***sonuna gelmiş olabilirsin...!!! demini al..
***beni seven adam; cesur,yaratıcı ve ahlaklı olmalı... öbürleri mi... yatak arkadaşı bile olmaz ,kalkar dönersin evine...
***asıl senin yapacaklarını, o na yaptırıyor allah... cezaya bakk...!!!! pişmanlığa bak,, çukura bak.....
***bir sene sırtım yere gelmez..... yani güreşe gerek yok... ruhumm uzun tatilde..
***ilerisi yok..... gerisi ...... mi... ne gerek var..
***bazı şeyler çiğ yenir bilirim... ama pişmişleri bana daha lezzetlidir yeğlerim...
***tüm bunlardan sonra seninle de olabilir kadın.... ama nedenini ve ne kadarını sen düşün... seninle değil,,,, seninle de salak şey..
***o bu kapıyı çalamaz... ama ben o kapıyı kırarım... cesaret haklı olmaktır..
 
HARİKA SAN
 
SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz