14 Temmuz 2013 Pazar

SONDAN, BİR SONRAKİLER...:)


***olmuşlar ,,yenmiş,taze taze satılmış umrum değil,,, ama bu hamlar yok mu......... uğraştırdılar beni...
***kimilerince ,bir vakit twit atmak,,, bak evdeyim,kimseyle değilim hadi ara beni gibi bişi.......zavallı dolu ortalık..
***kadınlar, tüylüler ve kıllılar olmak üzere ikiye ayrılır:)))
***kızın her seferinde uyuduğunu anlatan erkek.... yapmadım diyen aynı kek......pardon kekleyen erkek...:)
***canımun sıkılmaya hiç vakti yok. sevilmek güzel şey....
***akşamın olduğu yerde başlasın içimde ki fasıl....
***sıradanlık ve mecburiyet hatta rutin ,,ne kötü şey yahuuu ...yaşıyorlar öylece..
***ve anladım ki muhakkak kağıt kalem lazım... kalemden toka, kağıttan uçak yapmak için :))
***kendini erkek zannetmeyenler mi erkek hissetmek ister ki??
***hayasız.... bir nevi üretken olmayan mı ki..
***malzeme bol olsun yeter ki,, sofra kurmaya ne var??
***biraz gökyüzünün altında durmak lazım...:)
***karada.... havada karada :))
***öğrenilmiş çaresizliği olanlara,,öğretilecek çare yoktur..!!
***hayatt beeeee..... sen beni,ne çok sevdin bee...ben sana küstükçe.... seviyorum seni... sende affet beni :))
***satın almak; güzel şey :)
***bütün doğrularını,deşifre ettiğin bir karşı cins arkadaşın varsa,,,becermişsin çoktan mirim yalandan....
***bakmaya da bilirsin... o zaman görmezsin... bu kadar kolay...
***seferber edilen sevgide bertaraf olmak bu... dokunaklı..duygusalım bu gece...
***içimden geldi yazamadım seni...içimden çıkma diye...
***utanırım anlatmaya,,sorma sevgili... hele bir gün görürsen , görmemiş ol.......sorma sevgili..kabahatim boyumu aştı ,,boşver be sevgili..
***anlatırım, anlatmasına da,,sen duymamış ol sevgili.....
***bu eylemsizlik hamlaştırıyor,, yalakalaştırıyor ,,,anarşistleri:)))
***geceye oruçluyum,şükretmem lazım... uzanıp tanrıyı öpmem lazım... dua etmem lazım...
***kafam,başımı,omzuna koyup,misafir edildiğim,yerlerde güzel.. sende güzel..
***günebakan tarlasının ,güne bakanlarıydık... konu başlığımız :)) ççookk sonra yazıcam ama :) doğan güneşin güleryüzüne yine beraber bakarken.
***bir ipeğe dokunmanın değerini bilenlere...ipekçe uykular :)
***bir yangın varsa suyun kıymetini bilmek lazım... bilmiyorsan kavrulacaksın o zaman...
***hadi gel bize gidelim, bizde bırak beni, geldiğinde elinle koymuş gibi bulmak için. sonra sen,, sana git ve sende kal,geldiğimde bulmak için
***faturaları uzatıp,al bunları öde demiyceksin... biri ,bunu yapması gerektiğini bilecek..! :) hheeyytt erkekiimm
***üzüntüye arkanı dön.. ve kapıyı iyice kilitle.. saygı sevgi ve mutluluk tam da önünde..
***bir gün ne yapıp edip,,,DAVRANIŞ BİLİMLERİ okulu açacağım...!!!
***işte böyleeee,mutluluk içerideyken, yazı perisi dışarılarda geziniyo :)

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz