14 Temmuz 2013 Pazar

doygunluk sabahının tok cümleleri...

***bu saatde evde olmak,maharet ise evdeyim..
***bazen kötü bişi olduğunu sanırsın... bugün dünden mükemmel olur...
***mutlu olduğum her yere yumurtlama özelliğim var benim..:)
***bile bile yapmadığınız şeyler varsa; bilenlerden seyretmek mecburiyetinde kalırsınız..!!
***her hainliğin, ağzının payı vardır..her küstahlığın,her köpekliğin... devran dönmekte..
***herkesi eskileriyle bırakıp,yol almak lazım... inatla eskiyi tutan,elindekinin farkına varamaz..
***bazen aynısını yapacaksın... ki...hemde öyle bi yapacaksın ki..!!!!!! e başlamalı madem..
***hem adam olacak, hem delikanlı olacak... ooo hooooo insan değil ki önce..
***güvenilir mahlukat olmak da zor zanaat...............
***kendini hapishane de sanırsan tünel kazarsın,,,, oysa kapı açıktır........!
***sahip sen,, göz önündeki işlevsellik de ben..değeri olan ben, değerini bilen sen..senin olan ben..sende olan ben..saklayan sen..saklanan ben
***yılgın arkadaşlardı mutlu paylaşımları yaşayan....:)
***özgürlüğüne kavuşmak isteyen katilin,, savunmaları gibiydi ,inkarları... müebbetten korkuyordu...
***ve müebbetten yırtabilirdi............. ebediyen..
***derinden bir ses geldi; kendini seviyorsan akıllı ol...!!!
***bir huyu vardı; naptını söylemez, napıldını anlatır..........!!
***kendi içimde öyle bir ülkem var ki... vatandaşı olmayan giremez..
***ne güzeldir; birinin, sana bakan gözleriyle, uyumak........
***mmmmm pek kostak... :)
***ne anladıysanız o..!! gibilerinden, güzel :)
***eskiden yamulurduk,, şimdi yumuluyoruz... :)
***ve belki..... en sonunda...... diye başlayacaktı ,ilk cümle!!
***sabah değil,,,, sabaha karşı....
***yazmıyorum ; yüz üyorum...:)
***bak sivrisinek.....!! vurursam ölücen... sinsi sinsi sokup sokup, kaşındırma...:)
***hatırlamam ki ben,, bilirim sadece..
***demokrasi, herkesin hayatını yaşama biçimidir....!!!! ve öbürünün hayatını da kabul ediş biçimi...!!
***uyursam yok oluyor ,onca güzel cümle.. çıksa noluyor, orası da ayrı mevzu...
***ben sadece, güzeli sevdiğimi, ve güzele yakıştığımı biliyorum, gerisi teferruat
***insanın bir sürü sevgilisi olur, araba kullanan, bisiklet kullanan, alkol kullanan, pc kulanan.... lö bi sen misin aklını kullanan :))
***insanın dudakları sahipsiz kalınca, parmakları coşuyor..:))
***bitsin.... benim bildiğim; bana yok gelen...
***bu öten karga var ya.... benim çocukluğumu biliyor .:))
***sevgili,365 gün sürecek yeni yaşım....!!! sana nasıl hazırım.....
***herşey isteyerek ya da istemeyerek olup bitmekte... hayat da devam etmekte...
***acık ondan,acık bundan... güzel prensipmiş,, eğlenceli :))
***bu eski insanlar,, nerde çokluk orda bokluk derken, hangi çokluktan bahsetmişler acep..?? :))
***dur dinlendir azıcık kendini, yorma seni....
***yazıyo muyum, konuşuyo muyum, karıştımmıdır nedir... susuyo muydum ki acep :)))
***sustun MİKAİL,, bana bakıp bakıp...

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu