14 Temmuz 2013 Pazar

DİLİM DURSA,,, ELİM DURMAMIŞ :))

***kan dolaşımının, pıhtılaşmadan akması, asıl mesele.... mücadele bundan...
*** talihi yaratan akıl ve inançtır.... ve tecrübeyle sabittir,,,
***beni kızdırmak mı istedin???? önce sev ki duyarlı olayım...
***gaf derler bazı doğruların adına... allah işte söyletiverir insana...
***hisseden herkes herhangi biri olsun, bizden olsun :) kendi söylemi hissiyatı olsun...cesur olsun..sevmeye hazır olanlara...
***yeni olmadım,, eskiden olmuşluğumla çürümeye yüz bile tutum... :))
***bende seni seviyorum bitanem... ama hep onlarla....!!!!!
***umut 'u alıp, gösterme zamanı... nasılmıştı deme zamanı..... kazanmak vakit işidir...
***can havliyle yada vurarak da alırız... bilmem ki...hepsini naparız..??? nerde çokluk orda bokluk..kanalizasyon kazarız... ama yaparız!!
***okur-yazar demişler adına.... kimi sadece okur,, kimi yaşananı yazar, okutur...!!
***ünlü olmak güzel şey,,,ya ünsüz olsaydın.... illa ünlü ile okunacaktın..!!! be ce çe de fe ge...... hıımmm e önemli ..!! :))
***neden istiyormuşuk? -değecekmişiz... -neye?? -değersize.... -yaaaaaaa vay halimize:)
***adamlara ödeten bedel müsveddesi...:)
***kardeşinin bütün eski sevdalarına kol kanat olurdu da uçurtamazdı...sonra kocalara dadandı,,eskitilmişlerden yeni yapmaya..ciillamm yaaa:)
***eskiden pembe dizi vardı.... şimdi dizi dizi... pembeler ... şükür yaradana...yarabbim alasın...
***iyi bir dinleyici habire msjlarını okutan ergene 'sen naptında ,ne konuştunuzda,bunu yazdı'diye sorar.tabi dinleyen elalemin şeysi değilse.
***gün ışığı,işimi öğleden sonra görür...o da ben istersem..!!
***erkek üzmesin; ya da üzer ise,,, ben hiç değilse eve bakıyor diye katlanayım... büklüm büklüm olayım :)))) çoluk çocuk hatrına.... felan..
***demedim mi,dedik ya........
***bişi yaptım ve sadece ben biliyorum :) ne güzeldir ser-best olmak.... ne güzeldir ser de hoş olmak....
***schooooock güüsellll derler yabancılar... bayılırız Türkçeye onların lehçesinden ya... ondan işte.. 19 mucizesi..
***güç ve devinim önerdik...... gitti sattı.. olsun verdik ya... alan kazandı :)
***- hangi şey??? :) - -gerek olmayan şey.... :)
***gülerek katılmak isterim...... :)
***hurdacı gelmiş mahalleye... sanayide sanıyo kendini.... ya da gözetliyo makinaya bağlamış eskileri...:)
***-deniz; herkesin,istediği zaman içine girebildiği,tuzlu su birikintisi.. -deniz; balık gezegeni.. -deniz;üzerinden geçilen.. -deniz; ne o?
***bolluk bereket,neşe kahkaha varlık sevgi ve kıymet içindeyim...kıymet içindeyim,kıyametin içinde...
***insanca dialoglu belgesel ...an be an büyürken görüntülenebilir...
***BERABER YAŞAYAMIYORLAR ÇİFTLER...SÜREKLİ KALABALIK İÇİNDELER.. KALABALIK YAŞAR YALNIZLAR YA...''!
***neyse ayıp etmeyelim,,öfke yok ya tahrik de yok.. yatmalıyız :) her günün şanslısı ve kadersizi başkadır..içimde olan biten kadar herşey :)
***bir edilgeni var herşeyin,, bende ki de sabah... SABAH; BEN SENİ HER DAİM,sevgiyle ederim..:)
***meleği dövdü; uğursuzluk tanrısı...
***en zoru; sevilen insanı sevmektir...!!
***hayatını toparlayıp, kanat takmak istediklerin sürüngense nafile..'' bir tırtıl varki.. kelebek kaç gün yaşıyor..??
***muhteşem zenginim;;; bedava HER ŞEY...
***ismiyle müstena,onurlu kişileri çok seviyorum,,,seviliyorum.. bilmek CANdır :)
***ben hiç birşeyi unutmam deniz..!! aldıklarını geri verinceye kadar dinamit atarım,içinde canlı kalmaz..!! kaalmmaz...
***şu cıvıl cıvıl sesini neşeyle duyduğum tüm kuşları,göz göze gelerek besleyesim var....
***ağaca kazırdık.......isimlerimizi ,özendim kıyamadım şimdi...sprey boya ile yazdım ...bulsana....
***allah razı olsun diye dua ne kıymetlidir...........
***NE KİMSE BENİ ARAYACAK,,, NE DE BEN KİMSEYİ.... UYKUDA HERKES..
***salon halı ve o 3 lüsünde kabahatli o'nu sevenlerdik...
***geç olması başka bir şey.... biri vakit; diğeri sen... sonrasında er yada geç diye dileme beni... geçolursa gelmem..
***1Düşünsene hatta 2 kere düşün..:)

HARİKA SAN

:) SEVGİLER EFENİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz