5 Temmuz 2013 Cuma

BİR SU ÜSTÜ AKŞAMI...

hani insanın kendi kendine k...çı kaşınırda, durup dururken moralini bozarsın ya olmayacak bişi yapıp, işte o akşam üzerinden biriydi..  canım nasıl sıkkın.... telefonum çaldı.. -nerdesin kız? hadi 19.00 da hazır ol,tekneye gel... hep diyorum ya allah birşeyi vermiyorsa daha iyisini hazırladığı içinmiş.. hemen duşumu alıp, çantamı koluma takıp fırladım saat gelince. zaten marinaya girdiğin an en az 10-15 tekneyi selamlıyorsun. heeyy nereye, buyursana gelsene, dönüşte uğra, balık verelim mi vs gibi ,bir sürü candan sesli gönülü selamlayıp, bizim tekneye ulaştım gecikmeden.... baktım gidiyoruz.. çünkü 1 kişi geldiğin tekne ,bizim kahkahalar yüzünden oluyor 15 kişi 1 saatin içinde :) boğazın, kordonu,kilitbahiri, marinayı gören bir yerine demirleyip başladık ,masamızı sandalyemizi, rakımızı buzumuzu hazırlamaya.. derken star tv de  20.00 de başlayan ve canım komşum Aynur ablanın katıldığı yarışma geldi aklıma. seyredelim mi seyredelim elbet.. sandalyelerimizi döndürdük teknenin içinde ki televizyona.. başladık seyretmeye.. fakat yanımıza gelen diğer teknelerde ki arkadaşlar için bir acaip görünüyoruz. millet gün batımına bakar, kordona bakar, biz yanyana oturmuş kakır kikir teknenin içine bakıp bakıp gülüyoruz :)) neyse gün bitti gece oldu sonunda.. sohbet sohbeti açtı ,yıldızların önünden bulutlar gitti, çıktık güverteye... mavi beyaz yastıklı,oturduğun yerden ,dalgalarla sallana sallana rakıları içerken ,şöyle bir süzdüm çanakkaleyi.. ne keyif ama.... ne saltanat ama, bu ne güzelliktir rabbim şükürler olsun diyerek.. bu özgürlük, bu huzur,bu mutluluk herkeste var aslında ve nasıl kasıyor insanlar kendi hayatlarını.. minik balıkçı tekneleri etrafta, kordonda ki cafelerde cıvıl cıvıl insanlar ,,biz de de cazz çalıyor zaten.... yaşam hareket halinde, kimi barda,kimi yürüyor, perdesiz evlerde cam önü sefaları,kimi arabasıyla turluyor,kimi kayalıklara bağdaş kurmuş,manitası yanında biralanıyor... arabalı vapurda bin bir amaçla karşıya geçen insanlar.. ışıklı oyuncak satan seyyar... (en çok da kendisi oynuyor) :))

HHAAYYAATT dedim sana diyorum.... en yok ,en üzgün, en sıkışmış halimde bana bu güzelliklerin hepsini yaşattığın için binlerce teşekkür.... ben seni hiç kötü kullanırmıyım beee............

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz