23 Temmuz 2013 Salı

NE VERECEKSİN..??

sevgili muhterem... de ki geldim... ne vereceksin? ambiyans severim,,,,loş,sarı, ışıklı ,şık dekorlu ,tertemiz ev... var mı yok.. velev ki var... gireni çıkanı çok,bana özeli yok... hangi evde görülmüş kadının fikrinin,zevkinin,varlığının olmadığı.... bir sürü ayak izi,parmak izi,döl izi olan yere kim gelir??
çağırıldığım yerde sevdiğim şeyler hazır değil... yine mi diyeceksin al da gel, bin de gel, sen gel.....!! gittiğinde biz yeriz, içeriz,konuşuruz, merak etme hesabı.... bir güzel söz istesem söz yok.. hadi çıktı cılız bi kelam....yarına devamı yok... hadi 3 gün olsun adı ,,,boku püsürü ,olmamın enayiliği çookk... sözün,,, ona buna edilmişliği çok...  ve de ,,,sıradan....   yan yana gibi değil... 1 2 3 4 5 sen kaçtın ? gibi değil... bayağı demek bana göre kullanılmayacak olduğundan da değil... hadi sen veremedin benim ki veriştirmek de değil... bak muhterem....! dinle beni.. önce poponun yerini tayin et,sağlamda dursun,,, sonra yediğine içtiğine dikkat et ,gaz yapmasın..  sağımdan solumdan yakın geçme,, tükürüğüm yalpalatmasın...  zira borç isterim senden veremeyeceğin, can isterim senden bulamayacağın,kararkter isterim senden ezileceğin, sorumluluk ,duyarlılık isterim  ,altına s..... çacağın... ben ne isterim kısmını hiç konuşmadık değil mi seninle..... mütevaziliğe bak bende.... elbette inanırlar bir şey istemediğine....

o yüzdendir sorum sana ...ben istemem,istesem veremezsin de zaten...hadi sorayım      ne vereceksin muhterem... ?? bari cevap ver...  sana hakarette edilmez ,,sevgili utanmayı bilmez,,,Allahtan korkmaz ,kuldan sakınmaz... eskilerden ,perdeyi açıp kapamayı bilirdik,perdesi kapanmaz, gölgesi bitmez... bu kadar da umursamadıysak,,, ne vereceksin??? almadan olmaz diyerek yaşayıp,,,ne vereceksin... paran yok veresin, aklın yok veresin, yaşanmışlığın sana kadar müptezel, kime ne diyeceksin?, gönül Çıfıt çarşısı, ağız, dişi vajinası... benlik, olmuş sizlik bizlik... ne vereceksin??? söyletme beni.... zira tükendi cümleler, tükendi takat...... hiç bir şey verme...... gözüme de gelme:)))))
SÖZ VER.....


HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz