6 Temmuz 2013 Cumartesi

TAM DA

gidenler gibi değildim bu şehirde,
kalanlar gibi de...
devrik oldu hep cümlelerim ama anlaşıldı bilene..
dediler ki gidenler, sen de gel,yerin değil orası..
tam da yerim burası...
tam da yerim burası..
bekledim belki de..herkesin dönmesini..
rakımı içtim, şarkılarım oldu dinlediğim ,özlemlerime,
çok anlatamadım..çok konuştum belki de..
öyle oluşturdum kendimi,yok olmanın yerine
tam da yerimdi burası, tam da..
her gideni bildim,
her döneni karşıladım..
ben bildim,nedenleri...söylemedim..
ayaklı kılavuz hallerimi de sevdim...
suskun bakışlarımı da...
mimikler edindim susmalarıma,dudak ucu kıvrımında,
gözlerim kırıştı kırışmasına ama hep mutlulukla,
tam da buradaydım,yerimde ve huzurla...
tam da burdayım....
AZ BİRAZ HATALARIM,az biraz açlıklarım,az biraz huysuzlukla..
tam da burdayım..
vadesi dolmuşlukla..
bir gün ziyaret etmek istercesine kendimi..
çok sevdiğim,adamımla...

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz