6 Temmuz 2013 Cumartesi

EŞ'İME...

sevgili insanım,,, evlenmek istiyorsun... bu benim yaşamımı değiştirip ,sana katılmam demek.. katılmamız demek.. dolayısıyla ,bu katılım, yüz akıyla temsiliyet ve çoklu mutluluk demek... evlilikler olmuş mukavale..

şimdi önce bana bir mukaveleyi imzalat... senin bu güne kadar var olan her şeyinin senin olması adına.. öyle yaa ayrıla da biliriz... ÇİRKİNLEŞMEYELİM... biz birbirimizi güzel sevdik,güzel kalalım.. ama, günün birinde bana bir şey alırsan, ben de, sonrasında o güzel yaşanan anları hatırlamak isterim...dolu dolu gönülden verilmiş olduğunu bilmek ve ardından dua etmek isterim.. geri istersen...kusarım,bağışlarım, harcarım... ağlamak istemem,üzülmek istemem... bu yaştan sonra ,gençken ki gibi ,hemen yenilenemem..değişemem,unutamam.... benim ağzım küçüktür , söz ağızdan çıkar ve ben bunu tutarım... 20 yılım gibi. ve daha aynı tazelik ve yenilenmede bir o kadar yılım yok benim..mutluyum zaten ve de huzurlu.. yalnızım biraz ve sahipsiz.. daha doğrusu temsiliyetsiz.. sorumluluk duymadı kimse bana.. hiç birşeylerini almadığım,tüketmediğim,harcamadığım halde.. pek de alışkın değilim emrivaki yaptırımlara... hassas ve gururludur ruhum sevgilere... alışverişmiş meğer her şey,,,öğrenir,kanıksar ve uygulayabilir miyim daha bilmiyorum.. kırılmak ve serzenişte bulunmak istemiyorum hepsi bu... belki öğretirsin bana.. sevgi kelimesi pelesenk dillerde...ben saygıya değer veriyorum ve merhametli düşüncelere,, içinde düşmanlık besleyemeyen merhamet ve vicdan dolu kalplere, yaşanmışlıklarına, yıllara, emeğe,geçen güzel günlerin hatrını bilene.. sevene işte beee ,,illaki sevene...kirletmeyene,sakınana... gururla oynamayana,asaletini bozmayan, öfkeyi ,çirkinlikle göze sokmayana.. itibara.. insanın kendini koyduğu güzel mevkiye... ne olursa ,ne yaşanırsa yaşansın,o telefona bakan ve hemen gelen yüreğe... var olduğunu bilmeye... var olduğumu bilene ,sonlu düşüncelerin yerine,sonsuz varlığın kabulüne... bir başka saygı,bir başka çoklukta bir şey hissediyorum ben.... anlaşılmayı beklemiyorum,farklı çünkü... benzeşmeyen... anlatılamayan..ancak içinde var olmuş olmalı ,hah işte bunun gibi demeli insan.. ne öğretilir, ne gösterilir.. yaradılış biraz, biraz da kendini oldurma sanatı işte... anlıyor musun... bende sevdim seni... şimdiliklerde takılmayalım..o kadar net olalım ki,içimizde ki çıkmazlarda...sen söyle beraber oynayalım, ben söyleyeyim beraber susalım.. yani en önemlisi anlamadan yapmayalım.. konuşalım üzerinde ve beraber yapalım.. artık azar azar doyamam.. kocaman temsiliyeti,kocaman doyumu, kocaman huzuru,kocaman varlığı olmalı seninle ben, ikimiz ve kızlarımla ben, üçümüz,sonra, hep beraber dördümüzün.... ççokkk büyük özlemim bu benim... işin zor bir isterken üç bulmuşluğunda biliyorum... ama öyle güzel miraslarım var ki benim... vefa da güzel,saygı da güzel, sevgi de ala... günün birinde yanından yok ederse allah  BENİ,pişman olmamacasına... bende sevdim seni... anlattım işte öyle,,,,sen bakma bana...

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu