19 Temmuz 2013 Cuma

SES

SES

öksürüğünü,unutmadığım bir sesti.
öksürüğüne benzeyenleri de....
bir kapak sesi gelirdi geceden...
o sanırdım...  !,, içkisini açarken...
herkes,SERhoştan yılmış
,ben sarhoş beklerdim..!aklı yokken,,,   arayan...
türlü mutluluklarım olurdu.........türü anlaşılamayan sebepten.....
bana sordum.... sordum şuna buna,,
hala bilmediğimden...
sesler benzedi hep,,
ayak sesi, ezan sesi, kapak sesi, öksürük sesi, kapı sesi...O'nun sesi...
her gece de aynıydılar üstelik..
sesler durmadı.....
kadın dönmedi..................

HARİKA SAN



DÜŞÜNCELER...

bazen yağ olup,akıyor,
bazen sabun gibi kayıyor
bazen takılıp kalıyordu, düşünceler...
gece kızdıran,gündüz özleten,öğlen saydıran ...düşünceler...
yüzümdeki elli mimiğin mimarı,
içimdeki şeytanın düşmanı,
gözümdeki duygunun sebebi,
dilimin sitemi,,
kalemimin sevgisi.....
düşünceler......
haytalıkta uzaklaşan....
ve ansızın yaklaşan...
ELELE ve  ayrı.....düşünceler..
sevsen bi dert,unutsan ayrı .......
körolası düşünceler......

HARİKA SAN

 BELKİLERDEN BİRİ..

sonra birdaha hiç konuşmadılar,
karşılaşmadılar,dokunmadılar ve söylenmediler..
sustu onlar,
sustu herkes,.
susuverdi çok şey..
belki de herşey

harika san

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz