1 Ağustos 2012 Çarşamba

SEVDİM SENİ BİR KERE,,NE İYİ ETMİŞİM Dİ Mİ??:)

***insanın zaman harcadığı değil,gurur duyduğu sevdaları olmalı...
***iyi muhakemenin,temyizi olmaz.....!
***bir adamın,sadece hayattaki duruşuna aşık olabilirim....
***aşkı hissetmek.. eski ya da yeni,aşkı bilmek,aşka dokunmak,aşkı dinlemek,aşkı yazmak ne güzel şey...aşka dair herşey,aşk ile..
***sakınmak birinden bişeyi..ne kötü bir huydur..
***yeri dolmuyor madem bırak boş kalsın..fuzuli insana ne gerek var..kalp yayıntısı...
***vakit evine dönen ve birbirini gördüğüne sevinenlerin vakti:)
***biraz melankoli yapmalı,kendini üzüp ağlatmalı hırpalamalı insan di mii:)) nasılsa birinin gelip üzeceği yok:)))
***değişim değişim diyorlar...ben size bişi sölimmi,,,herbişey aynı:))))
***elele olmak şöyle dursun,göz göze bile gelemiyoruz ki:)))
***iyilik yapar gibi sev beni...:)
***vallahi hiçbirşeyim yok,,sorunda bu zaten..:))
***eyy deli gönlümün akıllı sevdası...sen ne güzel şeysin...
***ummadığım anların,ummadığım tadlarıydılar....,lezzetli..
***Ben seninle var olmadimki......once yok oldum...sonra da toz...
***patikadan,asfalta çıktığınızda ,değişiyor herşey...kurtulun çamurlu pis yollardan:)
***biri beter olur,,öbürü mest:))))))
***yağmuruma yetişen yarenimdir....:)
***gözleri küçük insanlardan korkun..bakış açıları çok dardır...!!!:))))
***yokmuş gibi vardı:)))
***izninizle...mutluluğum geldi..:)
***Icindeki cocugu sevdiysek,adamligini unut demedik ki..!!!!
***beni BENle buluşturan..! ikimizde sendeyiz.
***içinde kutsallık olan hiçbir duygu,gücünü yitirmez...inanmak önemlidir.
***asıl sevgili,size kadınlığınızı hatırlatıp,yaşatabilendir.
***kulağına söyleyeceklerim,,buralara yazılmaz:))
***hava atılmaz,,alınır:)))))))
***rüyadaysam uyandırma..!
***upuzun yıllarınız boş geçtiyse,,bir doluluktanda korkuyorsunuz aslında...
***değerlilik hissidir,herşeye değen....
***hayatınıda bir yüzsüz varsa,,sakın yüzü yok diye acıyıp,yüz vermeyin:))) sizden aldıklarını,başkasında harcar şerefsiz:)))
*** hayran olduğum sen değilsin...kumaşın:)
***allah hepimizi,beleşcinin sadakatinden korusun:)))
***acıkınca üşüyorum,doyunca uykum geliyo...
***sen sadece sev beni,,gerisini ben hallederim:)
***sabahın 5 inde pakette kalan son sigaram gibisin......DEĞERLİ..
***bir ilişkinin en değerli kısmı gurur duymakmış....
***en güzel fotoğraflarımı hep beni en sevenler çekti....:)
***hüzünler güzelleştirdi çehremi, bu yüzden teşekkür borçluyum geçmişe..
***günün en güzel saatleridir akşamın bu vakitleri,,SEVGİLİye kavuşturur...
***bir de yatağın sağ tarafında anlaşabilsek...:)
***ne arsız insanlar var,yanında biri,aklında diğeri...

HARİKA SAN...

SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz