2 Ağustos 2012 Perşembe

UÇABİLİYOR İNSAN:)

VE SORDU
---- kadın olmak ister misin?
DEDİ Kİ
----kadınlık nedir?
----yutkunmak?
----beklemek?
----susmak?
----kanaat etmek?
----lafa karışmamak?
----sofra kurup seyretmek?
----görmezden gelmek?
SUSTU O SES ÖNCE....
VE DEVAM ETTİ....
----ben sevgilin olmak isterim,senin yapabildiklerini,senden daha iyi yapan...
----imrenerek sev beni..
----şefkatle, destek olarak sev..
----olduğu gibi anlatarak sev..
----yaşatarak sev...
BEN İBNE DE OLSAM OLUR.....                        :)


SENİ DİNLERKEN...
notaya göre olmayacak madem,
sana göre de değil ,demek istediklerim..
sen duymamış olacaksın, ben söylememiş..
ayrılığın ardından,
yapılamamış olanlara kızarken,
yaşanamamış olanlara hasret...
dualitemizi seslendirelim....düet olsun..
bırak dans edenleri seyretmeyi...
beni dinle...
duymadığın melodilerde...
gözlerimde kıpraş,
ilhamın kesildiği her notada,
seninle olduğum hazzını barındır bedeninde...

VİBRASYON
senin gibi değil..
sen geçiyordun..!!!!
ben de, benimsin gibi değil bakıyordum...

GÖRÜNCE
bana da öyle oluyor seni görünce,
dönüveriyorum yarı yoldan,senin yoluna..
çağırılmak istiyor yüreğim..
gelmek değil ama..
istenmek...!
isteklerim başarılı değillerdi çoklarken
yine de
gizli gizli istiyorum bu defa kimseler bilmeden...
emek derim ya hep....emek vererek....
hazıra konma,hazır et..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz