3 Ağustos 2012 Cuma

YAAAA:)))))



( hep çok konuşan kadınlar çıkıyor karşıma,,ne zor bunlara laf yetiştirmek yahu)   :))))))))))

ya serserim
yaa allahın belası:))
bulursam seni,göreceksin cenneti

yaaa yalancı
ya allahından bulası
görünce, anlarsın nelerin değiştiğini.

yaa utanmaz
yaa allahtan zaten korkmaz
kolay değil benim ahım yerlerde kalmaz..

yaa şaşkın
ya kendinden bi haber
bir sen misin dünyada derbeder..:)))

görürsün dedim sana
yaparım dedim sana
e ne oldu şimdi sana?:)))

ya islah olmaz
yaa hiç bıkmaz usanmaz
severken seni
neden istemedin ki

ya gönül kırıcı
ya kışkırtıcı
özlerken seni
aklın neredeydi?


görürsün dedim sana
yaparım dedim sana
e ne oldu şimdi sana?:)))


yaa sevgilim dedim
edenler bulur dedim
birgün pişman olursun
sana ben yapma dedim

yaaa adamım dedim
sana gönlümü verdim
sen gezip tozarken
bende elveda dedi


çopi çupi çuuuu çupi çupi çuu:)))))) yaba daba daba dayyy yaba daba daba dayy:))


görürsün dedim sana
yaparım dedim sana
kimseye sakın..bir daha yapma..!!!

yaba da ba dayyy:)))

HARİKA SAN

İYİ EĞLENMELER...

hep ağlayacak değiliz ya gülüvermek istedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz