1 Ağustos 2012 Çarşamba

DÖNÜNCEE...:)

***ben bir gübreyim..:)
***günün sürprizleri bitmezzzz yeter ki arsız arsız isteme... bekleeee!!!!!! :)
***SEN GELMEZ OLUNCA,BEN DE BEKLEMEZ OLDUM..
***keşke klimalı bir kaplumbağa olsaydım, gideceğim yere varmak zor olsa da konaklamak keyifli olurdu:))) akıllı kaplumbağalar araç kullanır!!
***hergün,bugün günlerden ne? diyerek neyi bilmeye çalışıyosam....
***#sevince mi sevilmeyince mi, sevilince mi kendin gibi olursun?? yoksa kendimiz yokmuyuz??:))
***açsana içini..bakiym bi..:)
***ben bu yatak odasının adını,,yatmayak odası olarak değiştiriyorum:))
***ve tanrı bana gülümsedi..... anlıyor musun??:))
***cesaret dediğimiz şey,yalnızca karar verebilmektir..
***alışkanlıklardan şikayet ederken,,,alışamaz oldum......
***bazılarının aklının gidiş yolunda, tekerleği patlamış..
***kendini rahat bırak...
***beğenmeyip istemeyeceğine,,,merak et hep iste:))
***bi sineğin ısırdığı yer 3 gün kaşınır mı yahuuu....kalp acısı gibi:))
***rüyamda hayal kurdum..
***yanlızca görmek istediklerini düşünüyorsun ve başka hiçbirşey heyecanlandırmıyo seni.... ehh bu da bir odaklanma..ama yanlış odaklanma:))
***teeee şurda olacağım..bana bak..1
***niye kendi cümleleriyle konuşamaz insanlar?
***rüzgarı göğüsleyeceğine arkana al...
***hiç mi artamadın..?
***dişi tarafından doğurmak üzerisin, erilim...
***öyle sözler yazım ki türkçeye çevrilmeyi bekleyen...
***geçmiş olsun, geçince geçmiş olur zaten...bu sefer ölümle seviş, ölümde değil..!
***sırada ingilizce sanat müziği söylemem var:)))) kızmam yeterli...
***demek kiiiiiii kızgınlık güçtür..:)
***usluydum ben...US-LU..!
***DeH -----> komut içeren ses :))
***dışarıdan az gelen,içimde gümbürdüyor:)
***olmasan da olurdu..ama olsan iyi olurdu...
***sen ses iste yeter ki....ben senfoni olurum:)
***hep geç gelirdi ki....
***bir sürü ben var bende...
***başkalarında,bir başkasıyla,başka başka yaşamak...
***kavrayabileceğin kadar üfle,savrulayım..sonra tut beni..

HARİKA SAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz