1 Ağustos 2012 Çarşamba

AKLIMA GELDİM...:)

***bir zamanlar sevdiğiniz birşey sizi bir kere kusturursa ,artık ömür boyu tiksinirsiniz ondan..!
***ah nasıl pişman oluyor insan doğruyu bulunca...
***#mutlulukbazen çeneni dizlerine koyup,onu düşünmektir...
***ben sevmekten vazgeçemem.....sevilmemekten vazgeçerim...!
***bazen koskoca 1000 günü heba edersiniz,sırf yeter artık diyebilmek için...
***biri seni önemsesin istiyorsan,o'nu ne kadar önemsediğini düşün...
***bir merhabayı çok gördüğün için,hoşça bıraktım seni:)))
***ölümde sevişirsen,,,,,yaşamla sarılamazsın...kucaklayamaz seni sevgi...
***dikkat edin..! vazgeçtikleriniz ,aslında çok istedikleriniz olabiliiiiiiiiiiiiiiiir....! :)
***gitmek..... en yakın sıcaklığa:)
***bir fikrim var ,ama söylemiycem:)
***sadece mutlu olabilmekmiş mesele....gerisi çorap söküğüymüş meğer.tılsım kendinizi üzüntüye odaklamamak sadece..
***mutlu etmektende,mutlu edilmektende mutlu olmaktanda mutluyum:))
***neden azaldıkça çoğaldığını buldum sonunda... ben hep çoğu seviyorum..!!! :) benden ÖTÜRÜ:)))
***aklıma geldiğinde; aklımdan gider oldu herşey:) iyi bişimi ki bu??
***kulağım çınladı,biri ya sövüyor, ya seviyor..
***masum şiddetlerim birikti yine:)))
***kimi terden sırılsıklam,,,kimi yağmurdan..kimi de aşktan..
***ana erkil toplum düzenine derhal dönmemiz lazım:))
***bugün tuzlu suya amma da çok tatlı su yağdı...
***daha büyük su birikintisi lazım bana..
***kafamın içinde, MEĞERlerin toplantısı var...,,, ses etmeyin:))
***bir kahkaha atıp dönücem..:)
***niye benim aklıma gelen O'nun aklına gelmez ki??? akılsızda ondan mı:)))))
***kiralık kafa aranıyor..!
***sevgili sevgiliiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmm sevgi kürem benim:)
***gitme nolur dedi,peki dedim,gökyüzünün altındaydık,yağmur vardı...tokam hala onda:)
***öyle bir şey yap ki..... nutkum tutulsun..:)
***dünde seviyodum,bugünde seveceğim,yarında elbettte...ama öbür günü bilemem:))
***hiç olmadığım gün olmamış....
***sabah kalktığında kahvenin bitmiş olduğunu görüp,,bakkala gitmek için giyinmek işkencedir:)))
***sevsene beni...
***Ayrı ayrı uyusak uyansak Yaz gelse açılsak Ayrı ayrı iki yarımdan Bir tamam olsak..!
***manası yok ama bedeli var..!
***#sendensonra diyebileceğim bir milad yok geride,, önemliiiiiiiiiiiiii ollaaaannnn benden sonrası:))
***valığım,yokluğuma emanet....
***hergün öğrenilecek ne çok şey var..
***başımı kaşıyacak vaktim yok,,,allahtan başımda kaşınmıyor:)))
***bunun adı: zirve ile kıyı arasında gidip gelmek:)
***iç sesim bile sustu,burda herşey yankı yapıyor..
***diyordum ki; diyemiyorum....
***etrafınızda bugün sizin için neler oldu düşünüyor musunuz hiç??
***benim en kaybetmemem gereken şey tutkularımmış.....
***TANRI BİR ŞİZOFRENİN AŞKINDAN KORUSUN...

HARİKA SAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz