2 Ağustos 2012 Perşembe

HAYIR SEVGİLİM:)



gel diyor davetkar bakışların, al beni içine benimle ol...
hayır hayır ... sevgilim
sana kapılamam yeniden..
kendime gelemem bir gece için..
bu ızdırabı bu sefer  yenemem..
sana inanamam...hayır çağırma.. hayır diyorum elbette,

biliyorum kaybolacağım mutluluğun içinde bir beden olduğumda
yine gün ağarırken daha da sarılacağım sana....
biliyorum ama olmaz..  güzel sevgilim..
sevgim bende kalsın....bu defa
unutmalıyım,dönmeliyim kendi dünyama
şölenin  ardından yas tutulmaz..
can sıkıntını geçirmeyeceğim,, isteme..
hayır birtanem hayır ısrar etme  lütfen..
hiç inanmıyorum sana...
seviyorum seni gelemem
anla...gelemem hayır...bekleme...

HARİKA SAN...:))

oluyor gibi sanki:)))) illa ki olacak....

KOOCAAMMAANNN SEVGİLERİMLE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz