31 Temmuz 2012 Salı

AY DOLMAK ÜZERE....



pekala..
kendimden bahsedeyim biraz sana..
ısrarı sevmem , sıradışı olmalı hissettiklerim
davet et duygularımı, döndür etrafında
bir mıknatıs gibi çek beni kendine, büyüle..
bir yenisi değişik olmalı herşeyin,yaşattıklarının, yaşatacaklarımın
kürek çekeceksen ,güçlü kollarınla, kürek yetmez..
dalgalı denizlere götür beni,mücadele et...
savursun rüzgarlar baş et...
kayığın da kıymetli ama ,beni daha çok düşünmelisin..
bakışında kıymet,düşüncende vazgeçilmezlik olsun..
sevmem hoyrat temasları,
baştan savma, sıradan sözleri..sihir olmalı içinde..
herkes gibi değilim,asiyim biraz ve özgür...
söylemeyi sevmem,,keşfet durmadan keşfet, her gün yeni bir şey keşfet bende..
her gün kaybolurum bulman için, bana mücevher olduğumu hissettir
çok konuşma,çok düşünme de..aceleciyim ...zaman yok..zaman az..
aslında susmalıydım..anlatmamalıydım hiçbirşey,yakalamalı,izlemeli çoktan keşfetmeliydin..
bilerek bulmalıydın beni...seni, ancak beni anlarsan seçebilirim..
kanatlarım yok benim..melek de değilim.
artık iyileştirmek istemiyorum kimseyi,eğlendirmek de..kalbin hastaysa onarmam.. gelme!
istediğin kelimeler çıkmaz yüreğimden..sadece hissettiklerim var..
ve hissettiklerim, güçlü,aşılmaz ve derindir..
bulmadan kaybedersen,bulamazsın beni...nazı sevmem giderim..
tebessümüm hayattır,varlığım destek,eski hallerim yok artık benim..
acının değerini de bilirim, karanlığında..sadakat ve asaletten beslenirim..
delicesine severim...şimşeklerimden de korkma..sadece oyun bu..
yağmuru yağdırmak için..sırılsıklam ıslatmak için sevgiyi..
şimdi anlıyor musun neden hep uzaktayım..bekliyorum??
hep iyi insandım...
artık sadece kadın olmak istiyorum...ve iyi bir erkek bekleyerek..sessizce.. ve değerince...
kalbimin definesini vereceğim, bu yüzden kapalı haramilere..
oyalama beni kendin için, iyi hissedene kadar...
kutsaldır aşkım,inancından vazgeçmezsen..bereketlidir...
kırılgan kalbim sevilmek içindir..
artık gitmeliyim ay dolmak üzere...yarım kalmış dileklerim var..hoşçakal...

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE.....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz