27 Temmuz 2012 Cuma

YİNE...


https://youtu.be/CzO_x43xX20
heyy ağlıyor musun
sil hemen yerçekimsiz gözyaşlarını
bak gece ne güzel
ver elini
görüyor musun yıldızları
bak saman yoluna
hayal et sevgilim mutluluğu
bedeninde duy
geçti işte tüm üzüntüler
haydi eğlenelim
ayağa kalk,dokun bana
hayır hayır içine çek...
şimdi tut nefesini
ölebiliriz değil mi..
yaşam bu,
varlığımız da, yok bazen
içimde titreşiyor arzularım
dokun bak...
korkma
ver elini şimdi,
koşalım kumsalda,arkamıza bakmadan
dinlenme zamanı toplarız deniz yıldızlarını
suya girelim seninle
yarı ıslak öp beni..
bulutlar kadar yumşak
ay gülümsüyor görüyor musun...
devam et
gidinceye kadar kalalım böylece
nasılsa sabah olacak
yalnızlık aydınlanacak birazdan
beni unutma...
uzakta ki ışığınım ben senin
bazen güneşin arkasında
bazen ayın yanında
saman yolunda bekliyor olacağım her gece
bul beni...ağlama....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz