26 Temmuz 2012 Perşembe

COŞTUM YİNE DALGALANIYORUM BEN..:))



gece uzun ve konsantrasyonum da tam olunca devam ediverdi melodilerde ki duygular...  notalarla falan alakalı ve uyumlu olması aklımdan geçmedi...sadece duygularlaydı işim...:))

artık devam ediyordu şarkılar
tüm duygularım, etrafımda dans ederken gece vakti,,
göremedin beni..
kulağına fısıldayacak nefesim yoktu
hisset istedim
adamın, erkeğim,ferim.....
derinliğim
sebepsiz kahkaham...
bilip söylemeyen
anlayıp inkar eden
bulup kaybettiğim....
seninim....
hala inkar et..ittir.........
seninleyim...

yokluğunda zengin..
yokluğun, mutluluğu bu çığlık...
yetersizlik coşkusu..
seni doğru anlatmalıyım
aynı böyle
sesler uyum,çığlık diyorum....yüksek...
ifaden bu senin,bende ki..
ben yaratmışım gibi, seninleyim..
bilmiyorum sende nedir?
umrumda da değil
ben seninleyim...
merak ettin ya hep..
aslı bu....
AŞKdı O...!!!

KOCAMAN SEVGİLER...

HARİKA SAN:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz