27 Temmuz 2012 Cuma

ADI DÜŞ OLSUN...



adım adım çıkıyorsun içimden
ağır ağır uzaklığın
seyrediyorum seni gizlice
sen hiiiiiiiiiiç görmeden..
gitme demek mi??
söylemeyeceğim,duymayacaksın..
düşündüğünü biliyorum
çünkü kocaman parçan içimde
onu da almaya geliyorsun zaman zaman
sen de bana görünmeden...
kabus gibi korkuyorum o zaman
oysa bu düş..!!
alışığım giderken gelmelerine
iterken çekmelerine
söverken sevmelerine...
boşver düşüm...
hoşçakal dediğimden beri hoşgeldin..
gözlerimi açmak istemiyorum daha
oradasın...sesimi beklerken..
göz kapaklarımın ardından sevdim bu gece seni.....
ya hiç uyanmazsam....
gider miydin yine??
düşlerinde sonu olmaz ki...
yarısında açılır gözler
bir ses duyarsın...
hala bekliyorsun ama düş bitecek.........
........................

uyanmadan söyleyeyim....
GİTME....

HARİKA SAN

SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz