9 Ekim 2014 Perşembe

ortalıkta yığın halinde duran bu zenginlikten , payını alamayan fakirlere selam olsun....

hacet görür gibi yazarken bir kal gelmeler, bir lal olmalar,konu ve fikir çeşitliliği çok iken bir fakirlik, bir nekeslik, bir kelime pintiliği,  bir üşengeçlik... ''hhehhhh'' dedim,,,, ''benzedin...!!,  FAKİRLİĞİ, sevmeye sevmeye çektin kendine, karşına koydun , oturttun, izzeti ikramda bulundun.... bir de üzerine giyme allah aşkına... !!! fakirlik doğana aykırı. berbat bir sevme güdüsüne sahipsin,,, kötüyü seçen sevmelerinden bıktım,,, ne aykırısın sen yahuuu... içinde varolan, damarlarında gezen,zengin gönül, zengin fikir, zengin zevk, zengin seçenek, zengin düşünce skalasını bırakıyor, bir güzel fakir bir şey arıyor, üzerine tez yazıyorsun be kadın...!! delirdin yaş aldıkca, biriktikce,, anlıyorum canın sıkılıyor aynılıktan ama , kendini ,koruma altına alarak incelesene şunları.... aaaaa başlıycam babanın şarap çanağına haaaa..!!! fakirden, zenginlik üremeezzzz.. üremez ayol... kromozom fakirlerinden ,nasıl iyi bir şey hayal etme fikrine sahip oldun sen..??? yaradılışa mı baş kaldıracak , dönüştüreceksin.... sana iyi düşün , iyi olsun dediler tamam da....  bunlar, senin düşünce gücünle ,dilinle, elinle olabilecek şeyler değiller ki....!!!! sen kendine, bir ''dur'' desene... önüne baksana , önünden yesene.... yapa yedire, kendini fakirleştireceksin korkarım ki... kendini perte çıkartıncaya kadar üzdürmek..... bu nee beee ???!! hoşgörülü müsün yoksa... bu tez üzerine sabırlı mı??? neyin deneyi, deneyimi,, bilim şeysi misin sen...! yerin dar zaten, bu laboratuvar kurtarmaz seni kadın...!!! sen fakirliğin ne masum, ne geçici  olduğunu kullara anlatıp , onları çoklaştırmaya çalışırken, olanca zenginliğini yedin yahuuuu... sen onlara değil , kendine meram anlatsana...  merhametin ne boktan bir duygudur........ fakirlik kadar kolay bir şey mi var..??? zor olan ZENGİNLİK..... zanaat o...!!!   onu anlat dinleyeyim, onu söyle , onu yaz...... fakir ister, fakir çalar, fakir dilenir..... zengin, bunu yaparsa ölüürrr ölüüürr...... fakir, ister anında bulur... zengin isteyemez..,, utanır, onur yapar, düşünür, kendini yer bitirir.... hem de artısı var... zenginlik temsiliyettir.... yokken bile... bundan daha zor bir tiyatro, ,zor bir rol var mıdır?? fakir fakir işte.. tek kılık,tek tip düşünce,empatisiz özenti,,, hatta kin.. can yakmalar , suça dahil olmalar falan..... fakir sevilir mi hiç?? zenginlik yaratıcı kuvvettir... istihdam da yaratır, güzellik de... konfor, mekan, fikir, proje , düşünce yaratan ve  veeee özellikle vee bunu hayata geçirenlerin hepsi zengindir... başarmıştır, kendine güvenen kişi, , güvenilecek kişileri ayırt edebilme özelliğine, iç güdüsel sahiptir, olmasa bile bir iki deneyim sonra, çok vakit kaybetmeden edinecektir.... var doğanlarla , yok doğanlar ayrışırlar... ve maalesef , ayrışık yaşamak durumundadırlar.... zenginler, patron ruhludur...... karar verebilirler.... fakirler sadece kötülüğe, suça, üzüntüye, negatife odaklı karar verebilip uygulayanlardır... uygulamalarında çok cesurdurlar üstelik....  çünkü bencildirler, sadece kendilerine odaklı.... zenginlik kapsamlı düşünmektir, herkesin iyiliğine ve başarısına , kazancına odaklı...... fakirlik , kötülüktür gibi bir cümle olsa da... zenginleşin ağalar, beyler.... şıklıktan , kibarlıktan, zerafetten, ahenkten, güzel şeylere bakmaktan, güzel görünmekten,  başarmaktan,inanın  kimseye zarar gelmemiştir.... ruh hastası, kazanamamış babadan paralı kişilerin ,yani paranın anlam yarattığı zenginliği burada pas geçiyorum... korku filmi senaryosu yazmıyoruz.. şurda kendi kendimize konuşuyoruz sadece..... servet.... güzel şeydir... algıda sıçıcılık yaşamayan her bir kimseye de pek çok yakışır..ön açar, örnek olur... tüm bu meram anlatmalarımın tamamı,, zenginliğini ,ruhu, hayatı, paylaşımları ,duruşu, temsiliyeti oluşmuş, farkındalığa erişmiş... şükür ve teşekkürle, gözleri güzel bakan.... pardon...(güzelliğe, güzel olana, bolluğa, berekete, sevgiye) güzel bakan... biraz aşmış, biraz aşınmış zenginler içindir..... zenginlik sağlıktır... ruh sağlığı, akıl sağlığı, beden sağlığı,,, tüm zengin gönüller içindir...... ortalıkta yığın halinde duran bu zenginlikten , payını alamayan fakirlere selam olsun....

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz

Bu gadget'ta bir hata oluştu