25 Ekim 2014 Cumartesi

fikirlerim bonkör, ama tavırlarım rüşvet istiyor artık

***benim minik, rengarenk ,sevimli,sevgi dolu dünyammm dön bakalım :) :D
***hey gidi koca dünya ,doğru olana ödül küpüsün ...
***meleğe dönüşülür mü?? yoksa melek doğulur mu??
***şimdiden günaydın yenidoğana ... görmeyenlere allah rahatlık versin.. :) sevgiyle..
***ulan tetikçi, durdun durdun da, esir prensesi mi sevdin...
***--çılgınsın sen..!
----noldu naptım..??
--kimsenin yapamadığnı........!!
---- ..........
***bunlar hep.... bir ilişki yüzündendi.. evet o yüzdendi...     :)
***türkçede kelimeler , ifademe yetmediği gibi,,, noktalamalar da bana kadar değil.. :::!! :D :))
***sana yaşarken hayır yapıyorum zaten.... öldüğünde evetleriz..
***birgün, şimdi hayatta olmayan bir dostum, bana  'senin cümlelerin çok dik ama seni cümlenin sonuna koyduğun gülücük kurtarıyor'' demişti....
***bana 'ipek' diye seslenmeyin, çok çabuk yırtılıyorum...
***itibar imparatoriçeliği bırakılır mı , bırakılır.... belki 3 nesil.... olsun....... yeter :))
***belki bir başkasını yazıyordur, belki de bir başkasını katıyordur, amaç sermayeyi büyütmek değil mi?? O'nun da sermayesi beyni... :)
***SEN , engellediğine bakıyorsan yazık.... engellediğime bakmam ben...  ama raporunu alırım yardım için :)
***övünmek için sebebim yoktu... buna rağmen mütevazi olmak için çok uğraştım.... :)
***şizofrenin de duyenleri var,,, daha iyisini araştırırken karşıma bu çıksın istemiyorum... :)
***senden suluboya tablo  yapamam belki,, ama mikro enjeksiyon resmedebilirim.. :)
***şair burada nedemek istemiş diye sorar biri. yorumlar gelir .. ah ulan yaşamış olsaydın biliverecektin (anlayıverecektin),, bu merak niye :)
***gerçeğim , ne ise, tavrım ve kelamım da o olsun amiiin  :)
***kendimin, patentini almak istiyorum, bir daha kimse beni estikce kullanamasın diye :)
***karanlığa bakmayı sevmem... ama severim karanlıkta bakmayı....
***herkesler anlamasın diyedir, hep, bir kelime, 'kısa' cümlelerim..
***geçen pazar, bu pazara ''ne çabuk geçti abi dimi '' demiş :)) güleryüzlü iyi geceleriniz  olsun efenim.. sevgiyle..
***kendisini gece yarısı ''bu  gece beraber olalım mı '' diyenlerde çok mühim hissediyordu... seçmeden öyle de yaşıyor,değdiğini sanıyordu...
***para karşılıktır.. bize öğretilen iyilik ise karşılıksızdı..
***zaten imlasızdım, en çok kullandığım üç noktadır... şimdi ondan da vazgeçtim..., kim tanır, anlar,imlalandırır ve tebbessüm ederse artık....
***sevgili, anne ve babası... O'na , 'ONU BEKLENTİSİZ, SAF,SEVEN HER HANGİ BİR KİŞİYİ İNCİTMEMEYİ, ÖĞRETİN...'' oradan...
***İYİ OLSUNLAR DA ÖVÜNEYİM DİYE DÜŞÜNÜYOR, EN KÖTÜ ROLLERİ BİÇİYORSUN BE KUZUM :)))
***diğer, ruh hastalarına , dünyasını yönettirdi...depresive, ezik şizofrenisiyle....
***intihara meyilli, 'katiller' fenaaaaa ,ürkünç, korkunç, kaçç arapp :)
***tam kendinde ve iyiyken çalar bütün ziller.... ve eşlik edersin :)
***sen bana gönlünü, herkesin hakkını seviyorum diye mi verdin,,, yiyiyorum diye mi??  yedirtme , sevmezsin...!!
***filmin,karakter  oyuncusu, seyirciye göre karaktersizdi... ve o karaktersiz duruşununun devamındaydı...''ün''... o memnundu.. karakteri olmayan ününden...
***baş roldeyken..., bir fugur-an için , yapımcıyı, senaristi, defalarca hırpalasa  da,  durum değişmedi...fugur aynıydı , her anında..değmezdi korumaya..
***dolu diye kaldırdığın ,boş çıkmışsa, boşver... bu senin kendi kafa güzelliğin :))
***olan herşey, olduğu an dan itibaren geçmiştir.... ''geçmiş midir? '' peki o zaman kabulu neden bu kadar zor bazı 'an'ların da geçtiğinin?
***NOT: her zaman koyun sayılmaz, bazen düşünerekte uyuyakalınabilinir  :)))))
***( ''... '' ) yani tırnak içine alınan her cümle bir sesten bahseder.... kulak ver...
***çırılçıplaklık güzeldir... öyle olmasa, öyle doğmazdık..... değil mi..??
***diyorum ki ; imla ile, matematikte öğrendiğimiz, işaretlerin yerini değiştirsem nasıl olur? :) değiştirsem de değil, kullanarak anlatabilsem
***ben,artık,bana ihtiyaç duymayan, tüm sevdiklerime, fikren, suskunum. sormadan demeeemm,.izleyiciyim,yoldaşım ama  bokyedi başılık  yok artık
***türkiye de genelev, genel kadın, genel erkek konulu ,,, genele bakış arşivi yaratmak istiyorum..tüm foto, kişi ve hikayeleriyle...
***arşiv etiketi :::: fahişeliğin öncesi ve sonrası, erkeği ve dişisi... ve bugünü..
***kendi hayatının içinde kendini bilmez,, gelir benim hayatımın içinde , kendini bulur...
***bilmediğimizbir  dilden, nefret dolu ses uğultusu çıkıyor karakoldan..
****ben yağmurla buluşmaya gidiyorum, ahmaklığım çağırıyor..:)
***şöyle bir düşündüm de...... çok sevildiğim insanların hep sol tarafında yatırılmışım ben......kendim de soluma yatırmışım...

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz