25 Ekim 2014 Cumartesi

kapatılması gereken defterler, önümüzde,,, hep açık.....


***çünkü artık, seni koruyan kanatlarımı açmak zorundayım...sen özgürsün.. ben gidiyorum......... sevindin mi...?
***beyin zaten, hayali , gerçek algıladığı için , gerçekleşirmiş hayaller... hayalinde mi tanımsız bree...
***İLAHİ CEHALET....... geççmmezzz geçebilemez..
***ben 'an'larımı, bana anı olsun diye yaşayanlardanım... güzel anı.. geçiştirmedim hiç..
***bana doğruluk sahip olur... arada kendimi kaptırışlarım bundan.....
***sevgili cır cır böceği.... sen yorulmadan ne anlatıyor olmasın ki.... cırcırca
***erkeklerin , tahrik ederek,ispatlaması.. jinekolojik bir rahatsızlıktır...
***iki dakika birbirinden ayrı kalamayan erkekler var.... belki de AŞK onlarda güzeldir..
***ben yarattığım anda  mutluydum.... an içinde sen de.... ama hep hazıra kondun
***AŞK'ı BULMAK İÇİN ARAMAK LAZIM BELKİ DE.... aramamış olursan, gelenin AŞK olduğunu bilemezsin ki...geçer gider....  o an ,bulmuş olduğunu anlarsın
***ne istediğini bilmek... ve bildiğinin de kıymetini bilmek ÖNEMLİ...
***BİR GÜN GELECEK,,,, beklediklerinin hiç biri gelmeyecek... SAĞol mak böyle birşey....
***daha kolayı var beklemekten ...
 ....GİTMEK.....
***evde, uyanık ve KENDİMde olduğum çok belli oldu değil mi :)
***ben yüksek düşüncelerin  alça(K)ğıyım....,sen : alçak düşüncelerin düzlemi.....
***içime girme bir daha,,, yılan sokması gibisin,,, ısırıkla mücadelesi zor....
***enerjisi senden temiz, niyeti senden güçlü insanlarla hazır mısın yüZleşmeye..... o zaman  MERHABAA
***GERİYE KALAN EN BÜYÜK HAYALİ... kendince bir mafya  babasını düzüp, efendi geçinmekti.....
***zaten siz beni, aynı yıl ne zaman anladınız ki.... hep bir 10 yıl geçmiştir.... az sabır :)

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz