19 Ekim 2014 Pazar

BU BİR TEŞEKKÜR YAZISIDIR :) DOĞRUDUR :)

 insanlar, ölmelerine yakın ,TANRI'ya  daha çok yönelir,doğaya döner, daha yalın bir bilinçle düşünmeye başlarlarmış eskiden beri hemde... ''yani ölüyor muyum ben şimdi'' hissi demek değil bu  :)))

yaş almalar, yaşlanmalar, yolun yarısına gelmeler hatta geçmeler, aslında hiç okumamış, doğayla (doğasıyla) içiçe , öz yaşamış insanların her birinde içgüsel varolan yaş dönümleri esnasında hissedilen hallerdi....., sonra okudukca bu ruh halini, ilimle, bilimle, ezoterik öğretilerle okuduk, , tecrübe ettiklerimiz, bilinci işgal ederken, tüm öğretiler ;''bu deneyimler  senin dersindi,,, tüm öğretenlere teşekkür et'' deyip, ''şükret'' diye biterken...,,,  ' ne neydi, burda ne diyodu, e ama şu da şunu demişti' deyip , muhakeme ettiğinizde, karışık anlatıyormuşum 'gibi kadar' :), karışık buldurmuştu kendinizi, netleşene kadar.. :)) çünkü yola devam ediyorsunuz... sürekli geleceği düşünürken bilmek istiyorsunuz... ki  '' DAHA NE KADAR YÜRÜYECEĞİM..??'' suyunuzu ona göre tüketmek, adımınızı ona göre hızlandırıp, yavaşlatmak,,,'az kaldıysa gidince,,, daha çok varsa şimdi'' yemek yiyeceğinize karar vermek istiyorsunuz çünkü...  işte bunları anlamaya çalışırken ''teşekkür et ...!!!'' geliyor aklınıza...'' düşündüğünüz şey, merak ettiğiniz şey gelecek...... sen teşekkür et, her şey, bütünün ve senin hayrına, en mükemmel zamanda gerçekleşecek..''  oysa siz tam şu AN dasınız..   (her gördüğüme geyşa selamı verip, kendime de kafama vuraraktan teşekkür etmelerim olmadı da değil hani bunalıp kendime kızdığımda :))

sonrasında, 'daha da  kime teşekkür edeceğimi düşünecek değilim' diyerek, şu ANa, neler topladığıma, bunların kimin işine yaradığına, paylaşmalarıma ,( insan kişinin ) yüzünün ifadesinde ki tebessümü gördüğüme, işte tam da, bunu görünce, çok mutlu olduğuma karar vererek.... bu yola kadar gelişimde, bana isteyerek ve de istemeyerek, bilerek ya da farkında bile olmadan, severek ya da kıskanarak hatta nefret bile ederek eşlik eden tüm yol arkadaşlarıma ,iyi ya da kötü diye ayrım yapmaksızın ''her kötüye özellikle beni güçlendirdiği için'' top yekun teşekkür etmek istedim ve ediyorum..... ama birkaç  'ÖZ'e bir kaç 'KÖK' e özellikle etmek istiyorum.... ( çünkü ben bunu periodik aralıklarla hep yapıyorum :))) )

(şu) O ANda, ''aklımda  kim var ise tebessüm ettiren........ :)''  ,teşekkürler... kim yeniden üzerinden düşünmemi sağladıysa teşekkürler....kime önce küfredip, sonra değişmek istediysem teşekkürler....kime üzülüp, kime kırıldıysam, 'ya da, kırılmalarımı sağlamlaştırmış ve üstelik komik bulup, kahkaha atmama sebep olmuş ise'  , teşekkürler..  kim beni aldattıysa teşekkürler.... kim tenimi incittiyse, izin verebildiğim için bana ayrıca  teşekkürler... herşeyi bütünüyle kabul edip, affederek, sevgide kalmamı sağlayan rabba da teşekkürler..  (iyice salak hissettikten sonra ''yok canım ben akıllı kadınım'' deyip, hep önüme baktırana, ayrıca teşekkürler :)) )
hep güzellik, sevgi, merhamet, sevecenlik,arkadaşlık, yardımseverlik, iyilik, içinde yaşamımı devam ettirebildiğim için yaradılışıma teşekkürler... önümde ziyadesiyle rol model olan, hacı ninemin insaniyetine, annemin temsiliyetine, kayınvalidemin adabına ....herkeste en güzel olan tarafı görüp, ''aahh ne güzel'' hissiyatıyla, içime edindiren sisteme, güzele aşık oldukça güzel gönderen rabbime teşekkür ediyorum...

yaşadığım ve yaşayacak olduğum tüm (arkadaş) dediğimiz.. KİM se 'lerin hepsine teşekkürler...:)

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz