19 Ekim 2014 Pazar

vasiyet NAME :))

BİR DEN , neler olmak istediğimi, çoklaştırırken,,, tüm bunlar oluverince,, '' ne yapacaktın??'' dedim.... hayattakiler yetmedi, öbür taraftayken, bu tarafa bile karıştım.. :)))))  öyle çok kazandım ki... ciğer satın almaktansa, nasıl paylaşırım kısmına geçtim...

önce kendimizden başlayacağız madem... ''neyin eksik???'' dedim. önceliğe arabamı koydum, gittim aldım yakışan birşey., kartları kapattım,, biraz vergi, biraz kredi , şaşılacak gibi bir o kadar da su borcum vardı :)) ödedim hepsini.. sonra , tuana'ya arabasını aldım... aleyna'yı ''hangi yeteneğinde başarı sağlayıp, daha çok hangisini ister'' kısmını anlayabilmesi için 8 ayrı çeşit kursa yazdırdım :))  gittim annemle babama '' bana , en olmayacak sandığınız , bir dileğinizi söyleyin'' dedim söylediler 'oolllllduuuu:)) ' ,   sormak güzeldir, bir insanın, ne istediğini bilmiyorsan, sorup, onu vermek vericilik, kendi düşündüğünü yapmak ise bencilliktir çünkü.......  neysee... konudan konuya sıçramayayım toplaması zor oluyor yelpazeyi...

 bu böyle git gel ile olmaz, istanbul'dan bir ev almalı dedim,, mal sahibi , ''al şu 1+1 leri de'' dedi, öyle isabet oldu ki ,iki evi de kızların üzerine alıverdim..:))
 sonrası malum, az alışveriş, az gezip tozma,,,   bende vefası kalanlara, onlar istemeden , vefamı , küçük, ama gönülden gelen kısmı çok büyük  olan hediyelendirme falan :)) sevdiklerimin etrafında, onlar için dolaşan bir peri kızı gibi işte... anlarsınız... :)

lakin yetmedi... daha doğrusu bunlar olabilirdi,,, yaşarken ,yıllar boyunca arta da bilirdi, tekrarlanabilirdi..... sürpriz olmalıydı,,, büyük bir sevinç kaynağı.. birazda öğreti diyelim.....

dedim ki  ''kadın..!!!'' '    ''git , olabiliyor ise, trcelle, onların adına hat al şu an faturalı. onlar  bunu kullansınlar.. fakat ;;;;:::: burası, (keşke olsa ne güzel olurdu kısmı) ölümümden sonra ki( bu düşünülen bir genç ölümdür, yoksa 80 kadar yaşasak, belki memleket,,  belki memlekette de trrceel kalmıycak :))) hatta hahahahahahhaa sesli güldüm )  hayal değil mi işte, devam ediyorum, kendi kendime yaptığım esprilere:))  3 yıllık ödeme yaptım,,, şirkete.. dedim ki'' bu bir yatırım.. bana bir paket belirleyin, fazlasını ,eksiğini, hesapta edin... alın ve ölümümden sonra onların konuştuğu hiç bir faturadan ücret talep etmeyin..!!  şimdi düşünüpte ''hadi leeyynnn '' diyenlere 8-10 çift sözü de aklımda oluşturmadım değil....:)))) aklıma trcell geldi işte.. neden ona yatırıyosam hala :)) var bende mazoistlik biliyorum :))))

vasiyet kısmına yansıyan, sürpriz düşünce de ki, ana tema, yani, mesaj şu idi:::;; pamuk helvam ve muallabi yanaklım.... sizin 3 -5 -7 (neyse işte ,o anki bonkörlüğüm :)))  ) yıllık telefon faturanızı yatırdım... fakat, buna karşılık, şu an abonesi olduğunuz paket ücreti kadar, 3 yıl boyunca ,bir hesaba para yatırmanızı istiyorum :))  nasıl ama süper di mi :))

onlara tanıdığım kolaylığı, kendilerine tanımaları  için olan bir mesajdı bu.. biriktirmek....!!!

hep söyledim,,, dedim ki , ''ben çok insan biriktirdim''  lakin hiç birini harcayamadım.. para biriktirmek daha kolaymış, asıl olan maddesel zenginliklere öncü de olmak lazımmış... onlara biriktirmek için,, harcanacak şeyler önermek de bir annelik vazifesi gibi geldi... hele bu  devirde..!!!

kendi kendim ile, bu güzel söyleşiye, güzel enerjilerinizle katıldığınız için ayrıca çok teşekkürler.. :))

SEVGİLERİMLE

HARİKA SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz