28 Eylül 2014 Pazar

BU YAZIDA, BENİM BİR GELİN OLDUĞUM DOĞRUDUR .. :)




yine bir gece vakti, radyo programı dinlemeye karar verdim... çünkü o gece sevgili ertan abinin  programı vardı....  geceleri türkçe duygulu melodiler dinlemeyi sevmiyorum uzun zamandır...  türkçe düşünmeyi de... hüzünmüş, çağrışımmış amann amann... derken program başladı... aktıı aktı... dınkkkk dedi... bu kimine göre çocuk şarkısı gibi olan ............. BENİM DÜĞÜN MİZANSENİM... :)

bir kır düğünü düşleyin ama salaş.. salaş derken yere de yapıştırmayın,, harika'nın salaşı olmaz da demeyin.. neyse kelimeye de takılmayın :)))) yarım daire etekli, lüle saçlı , güler yüzlü bir gelin orta yerde... davetliler hep dostlar,,, şenlik içerisinde, gerçekten , o ana, dahil olmak isteyen gerçekler (GERÇEK İNSANLARIM ) var yani.... samimiyet ve 'sade özenç' gırla ortalıkta..... gelin el çırpa çırpa oynuyor , kolları değiştirip, 180 derecelik oyununu oynarken,, tüm yolculuğunda ki oyun arkadaşlarıyla...neşeli bir kendinden geçmişlikle.... seyredenlerin gözünden pespembe beyazlıkta... yemyeşil zemin ve masmavi (mikail mavisi) gök kubbenin altında... pür neşe,tüm görmek ve paylaşmak istedikleriyle.... ve damat daha yok ortada... ''ortada'' derken,, ortalıkta ... demek değil, demek istediğim :))))) hikaye de yani.. senaryonun bu bölümünde :)

''O'' ev sahibi...   O tüm bunların mimarı... bu uçuş uçuş mutluluğu , çatı katından seyretme hakkına sahip...demlenme vakti,, herkes demliyken gelecek eşinin, kadınının, beyazının yanına...

ve O girerken yüzlerce dilek balonu, karanlığı yaran sevinç çığlıkları ,alkışlar.... olduğu yerde durup... O'nun gelişini hayranlıkla izleyen GELİNİN... emin adımlarla gelen , dik yürüyen ve gülümseyen eşine , bakışına eşlik eden minnettar şarkı işte.....

sonrasında, isteyen konuklara , içi kandilli  ve beyaz tül pencereli çadırların kuralacağı... gelinle damadında, dostlarıyla, onlar için hazırlanmış.. aynı bahçenin ortasında kocaman bir ahşap karyolanın  yine uçuş uçuş süslendiği , belki bir yeni ay gününün şarkısı diyorum ...... ZATEN BAŞKA DA BİR ŞEY DEMİYORUM :))))

HAYAL ETTİM Kİİİİ :)) SEVGİLERİMLE...

HARİKA SAN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz