18 Eylül 2014 Perşembe

sen mülayimleştirmekten cayma kabızları,, sıçan sıçsın, boşver...

***bu kadar hızlı bir değişimin içinde, alışkanlıklarıyla yaşayan ''ben'' i değiştirmek zor olacak...
***alnımın boynuz tarafı, nasıl da kaşınıyo tatlı tatlı :))
***Yanyana gecen gemiler gibi olur bazen insanlarda işte...
***sağnak geliyomuuşşşş bu sefer çok fena saklandım :)
***ne 1m kare yürek, ne 1m kare toprak... neyinle savaşayım arkadaş senin, ne için..? asker hücrelerime yazık..
***ÖFKE BANA VE GECEYE ÇOOKK YAKIŞIYOR... :)
***kıymet bilmeyenlerin, gözünün yaşına bakılmayacağı saatlerdemiyiz ne :)
***ağzımı bıçak açmıyor ama düşüncelerin gürültüsünden, sahip şikayetci..
***Siyah....uzuntuye ,sayginin , değerin rengidir....ne asil..siyah usuldur..
***Belki de...geceye en lazim olandi...belki de bir ay..aldigi işiği yansitan.. dolun ay..
***Korkulari dileklekdirmis olmayalim yanlislikla...
***Zaten de , mumkun mertebe korkarak ve korkutularak usulu buyumusleriz ..minnacik :)
***Veren elden, almadik belki hataydi..ama biz verirken sadaka dagitmadik...guzelce ve icten hediye ettik...
***Bir daha sallanamayacagın   salıncagın , kırık ayagina bakarak...
ömür tüketmek..
***tek olanla başediliyor da, iki taneyle başetmek zor bedende ..
***yine geleceğim demiştim.. karanlıkta oturma demiştim.geldim. galiba biraz uzun kaldım.vakit kanatlarımı kullanma vakti.gidiyorum diyeyim mi?
***gevşek mevşek ''hiç yoktan iyidir,'' diyenler için,,, ürün skalası hazırlamak istiyorum :)
***hayal edince komik gelir... göre göre alışırsın..
***ben sana UĞRAdımm ...
***-annemdi... ve hep bana hak verecekti.. ama kızı olduğum için değil, haksız da olsam büyümemi ,güvenle ve kendimle erkenden sağlamak için..
***sen, bende, hayal gücünü mü beceriyordun...
***ne yaptığının farkında değildi, farkına vardığında ise affedilmeyecekti..
***bir insana kızmayı bıraktığınız an,ya kanıksamışsınızdır,yada umrunuzda değldir artık..yani kızmak sevgidir. iilişkide(gibi birşey çıkıyo):)
***biri karsta biri isviçrede olan  iki,ayrı,iyi insan, aynı şeye heyecanlanmıyorsa, uyumsuz iki ayrı iyi insandır.. kötülük aramayın :)
***benimle tüm kötü alışkanlıkları azaltabiliyordu.... kendini de.........
***gerçek dediğimiz belki de bileşik bir kelimedir.... GER ve ÇEK...(ister çilesini çek, ister okunu çek)
***yemezler çünkü yiyemezler :)

SEVGİLERİMLE....
HARİKA SAN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz